Translate

.

.

måndag 27 mars 2017

Nagellack i pannan på Darin





Igår var jag ute på en shopping-tur... :)

Köpte ett rödbrunt nagellack, har aldrig röda naglar annars men detta är ok då det går lite i brunt. Vet inte egentligen varför jag inte vill ha röda naglar för jag kan tycka det är fint på andra men jag antar att det beror på nyansen på det röda lacket.

Alla andra är påpälsade...
Det var historisk värme igår... :D)
Visst är jag först med att fota en med shorts i mars?


Duvorna vågade sin in en bra bit in på plattan....


Idag skickar jag ut extra tacksamma tankar till alla som hjälpt mig i flytten, skjutsat, burit, skruvat, monterat och mycket mer. ♥♥♥  Ni värmer mitt hjärta! ♥♥♥


När jag ändå är på gång så vill jag tacka alla bloggvänner för att ni finns, ni gör min dag, era kommentarer får mig att le, skratta, känna, förstå, inse, gå framåt. Ni är guld värda och trots riktigt tråkiga inlägg i all hast när jag har bråttom eller inte har ork så lyfter ni upp mig och jag är säker på att många klickar in bara för att läsa era härliga kommentarer.

TACK FÖR ATT NI ALLA FINNS




20 kommentarer:

  1. Tack själv, fina Comsi Comsa för att du finns här. Du ska veta att det är roligt och spännande att gå in och läsa dina tankar och funderingar.
    Igår var det rekordvarmt, som du skriver. Kändes som om våren är på gång.
    Det är härligt att du fick hjälp med flytten. Jag har ännu inte lyckats räkna ut var du befinner dig.
    Ha en finfin dag.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hörde precis att nu kan vi överraskas med lite snö, vi får se - trodde våren var här men, men.... Varm kram ♥

      Radera
  2. Och tack för att DU finns :-)

    Men här slår jag dig med att ha fotat shortsklädda! Fast det är inte samma sport här nere där det finns folk som går i shorts året om ;-) Huvvaligen för att gå i shorts där i Sverige nu! Jag har inte ens börjat med dom här nere...

    Kram!
    PS: Det här ser jag som en kompensation för att jag missade att fota hon korsordslösaren i Andorra (vilket fortfarande grämer mig...) ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men Ama det gills inte, du är ju i Spanien juuuuuuuuu... :/
      Ja, att du missade korsordslösaren var en tabbe som du inte kommer att göra om, hihi... Kram ♥

      Radera
  3. Tack för att du också finns :)
    Och nagellacket var jättesnyggt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nagellacket blev jättesnyggt, det är från HM så vi får se vilken kvalité det har....

      KRam ♥

      Radera
  4. Samma här har aldrig rött nagellack! Tycker precis som du att det kan vara jättesnyggt på andra, men vill inte ha det själv.
    Men din färg på bilden ser snygg ut.
    Ja det var en vårlig tjej ,-)
    denna historiska dag, då jag hade alldeles för mycket kläder på mig,-)))
    Tack själv, jag tycker din blogg är kanon, lämnar den alltid med ett leende ,-)
    Hoppas du får en fortsatt fin dag, och visst är hjälp med flytt värd guld!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du e för gullig du! ♥
      Hjälp är alltid guld värt och tas tacksamt emot.

      Kram ♥

      Radera
  5. Johoodå, jag kan visst ha rött ibland, hihi, det har ni väl märkt? Inte. Häpp.
    Rödbrunt är snyggt.
    Och vilken kanondag igår och inte illa idag, mitt snyte har vänts upp mot moder soool!

    KL och tack för att just DU finns också! 💚

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mm - ja dina naglar är snart genom hela färgkartan, hihi...

      KL ♥

      Radera
  6. Tack för att du finns och livar upp dagen, fina bloggvän.
    Visst var det ljuvligt väder i år igår och det är så skönt nu när alla nollåttor sitter på uteserveringar och lapar sol. Någon i shorts såg jag igr, en det var joggare. Din bild på shortspersonen var en så rolig kontrast till de andra som var var påpälsade. I Uppsala var det igår värmerekord för mars men 20 grader, Så skönt!
    Vad gäller negellack händer dte att jag kan ha rött på tånaglarna, aldrig på fingararna för där får det gå lite åt brunt.
    Tyckte det du köpte var väldigt snyggt.
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Igår och idag satt det folk ute överallt, tror många skolkade från jobbet, hihi - skojar.... Det var så härligt och man såg verkligen hur efterlängtat solen och värmen var.... Stor kram ♥

      Radera
  7. Love you always! ❤❤❤
    Kan inte annat än att hålla med alla andra!
    Finare kvinna får man leta efter!
    Stor kram! ⚘

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nämen wow - ler stort! Vill du låna pengar? haha, skojjar.... :D))

      Största kramen ♥

      Radera
  8. Du är absolut först att fota en tjej med shorts så här tidigt på året. Å tänk att det var 20 grader här idag. Bra att du tog bilden igår, för idag vet jag inte om du hade varit först;-)

    Jätteskoj att du gillar våra kommentarer. Å du - jag gillar dina ofta finurliga och roliga kommentarer jag med:-)))))

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det har verkligen varit ett härligt väder ett par dagar. Så otroligt skönt, idag lämnade jag jackan hemma. Men vi får ett litet bakslag för det blir tillfälligt kallare och kanske även lite snö, men jag är vid gott mod och tror att våren ändå är här... :D)

      Kram ♥

      Radera
  9. Hihi, det är du nog först med, har ännu inte sett någon.
    Men oj vilken värme det var idag hela18.
    Men det är så skönt.
    Är glad att du vill vara min bloggvän, tavk.
    Stor varm vårkram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det har varit så härlig här ett par dagar, riktigt härligt...
      Stor varm vårkram på dig ♥

      Radera
  10. Visst är det underbart med bloggvänner! Jag håller med dig om allt! Så härligt att få stöttning och glada tillrop i bloggen,det värmer verkligen ♥
    Å jag gillar färgen på ditt nya nagellack, och håller med om att det finns många olika röda nyanser! Kram och sov gott! ♥

    SvaraRadera

  11. Hm, ja det är snart en ny natt så då kan jag lika gärna önska dig en godnatt trots att solen skiner, hihi..... Kram ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥