Translate

.

.

onsdag 1 februari 2017

Skyltsöndag i dag onsdag he he...



Istället för min "missade" söndagsskyltning så lägger jag in denna härliga annons som jag är säker på att skyltsöndags-förvaltare BP http://bp-computerart.blogspot.com/
nog gillar. 🤗



Här är bråda dagar, risk för hjärnblödning finns, hoppas jag skall klara mig. 😯

Tack för att du finns, om några veckor skall jag nog kunna vara tillbaka som vanligt på bloggen.

Blev onekligen lite sugen på att gå upp och ha lite tråkigt hos Cliff Barnes. 😉💃🎊

Kram, K 




10 kommentarer:

  1. Hahaha! Sådana skyltar gillas även/speciellt på onsdagar. Cliffan är ju min absoluta favo som har tyvärr lagt ned lunchservicen till sommarsäsongen. Gud vad jag saknar den - Cliffan och luncherna där. Ja, sommaren också såklart! Den här skylten gjorde saknaden inte mindre om man säger så;-)

    Vet inte vad du håller på med just nu, men ett besök hos Cliffan skulle definitivt göra dig gott. Å där finns det ju alltid folk i alla åldrar också. Lovar att du skulle slippa hjärnblödning också.

    Tusen tack för en toppen skylt från en toppen krog:-) Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  2. Glömde ju säga: 1 000 tack för att du pausade i pausandet och tänkte på Skyltsöndagen:-)))))

    SvaraRadera
  3. Den krogen lockar mig :-) Hjärnblödnigen ska du inte få!
    Kram i brådskan <3

    SvaraRadera
  4. Av någon märklig anledning blev jag lite sugen på att kolla in det där stället ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha! Det var verkligen ett annorlunda grepp där på skylten :-) Gillar stället! Lunchade där emellanåt när jag jobbade i närheten.

    Hoppas du får det lugnare snart, och du - var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha! Det stället vet jag inte om jag vill besöka ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det var onekligen ett lite annorlunda koncept på den skylten! Var inte Cliff Barnes en av figurerna i serien Dallas?

    Kram

    SvaraRadera
  8. Undrar som Znogge - nog hörde Cliff Barnes hemma i Dallas?

    SvaraRadera
  9. Härlig skylt! Tack för den! Och jag vntar på att du ska vara tillbaka.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Annorlunda, helt klart.
    Inte stressa, det vet du, ta det lugnt och pressa dig inte för mycket.
    Hoppas att allt går din väg.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥