Translate

.

.

lördag 14 januari 2017

Gubbröra å fräckis...




Just det ja, gubbröra är ju gott men det var så länge sedan jag åt gubbröra så jag har 
nästan glömt bort den. 


Igår blev det ingen fräckis så jag lägger in gubben med paketet, vilket inte
har något med gubbröran att göra ifall man undrar. :D)


EN INSIKT
Inser att det mesta av stressen finns inom mig och inte så mycket
i det jag just håller på med. Spänningen håller mig i ett järngrepp och hindrar
mig att slappna av och göra annat.


Önskar dig finaste du en fin lördag!


Kram, K




34 kommentarer:

  1. Haha! :-)

    Det är många cliffhangers här nu tycker jag... Hoppas att det spännande ordnar sig till det bästa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där med stressen känner jag igen. Sitter också fast i spänningens järngrepp.
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Är du också inne i förändringarnas tid? Allt som är positivt, kan också stressa. Men, allt blir bra!
    Stor lördags KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det kan man nog lugnt påstå att jag är....

      Stor KL ♥

      Radera
  4. Hmm... Nu får du snart berätta! Hoppas det är en positiv förändring som väntar.

    Kram och ha en fin lördag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gör jag inom sin tid.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  5. Har en egen variant med gul lök böckling och filmjölk.

    SvaraRadera
  6. Gillar gubbröra, men precis som du så har jag inte ätit den på år och dag.
    Hahaha för fräckisen:-))))
    Nu när du har kommit till den insikten är det ju "bara" att leva därefter. Inte så lätt kanske, men gör ett försök då.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Att leva därefter funkar inte riktigt, men försöker det gör jag....

      Kram ♥

      Radera
  7. Ta ett djupt andetag och tänk bara på det roliga som kommer...! :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skulle önska det funkade så, men tyvärr måste jag allt vara med i det som sker.....

      Kram ♥

      Radera
  8. Jag önskar dig all lycka till i den nu utstakade fantastiska fortsättningen av ditt liv.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Gubbröra och därefter en sådan fräckis - mycket gubb här :-) :-)
    Insikten - men en tanke for upp i mig - förväntanstress är kanske inte av det sämre slaget - alltså en framdrivande faktor med lite spänning i - som ska finnas där ... men det vet du ju bäst själv!
    Hoppfull och gnistrande kram med en lugnande stress faktor i!
    <3

    SvaraRadera

  10. Jo, hi hi, det blev lite mycket gubb här inne.:)
    Förväntansstress är rätt ord blandat med lite rädsla... :)

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas du snart berättar....för nu börjar jag bli riktigt nyfiken ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Några veckor till får du ge dig till tåls. :)

      Kram ❤

      Radera
  12. Det låter jobbigt, hoppas knutarna löser upp sej. Jag tror jag lite förstår vad du menar, men ingen situation är den andra lik.
    Hoppas i alla fall att du får en trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nåja, jobbigt vet jag inte om jag kan kalla det. Men att det fyller ut min tid det är säkert.

      Kram ❤

      Radera
  13. Förväntningsstress, som Tove uttryckte det är nog så kämpigt och man vet ju inget om det som komma ska. Kan känna igen mig lite i just "förväntningsstress" och man kan inte göra mycket åt den. När allt är klart kan du ta ett djupt andetag och då kommer förhoppningsvis den inre stressen också att försvinna.
    Vad gäller gubbarna var både historien och röran bra.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Svårt att hitta rätt ord när jag inte vill avslöja för mycket..
      När allt är klart går nog luften ur mig för ett tag gissar jag...

      Stor kram ❤

      Radera
    2. Då får vi ge dig luft <3

      Radera
  14. Ha ha ha ja den var bra du!! hoppas allt är bra med dig :) stor kram å fin dag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt är bra, tack! Hoppas detsamma med dig.
      Kram ♥

      Radera
  15. Inte stressa, försök att ta det lugnt, det är det bästa. Förväntningar kan ju stressa upp den lugnaste personen, men bara det inte blir en negativ stress, den tar på.
    Rolig histora.
    Hoppas att du får en finfin söndag.
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack fina, just nu andas jag djupt....

      Varm kram ♥

      Radera
  16. Mums med gubbröra, fick smaka två olika sorter på julaftonen, en varm och en kall variant...den kalla var godast!
    Hoppas du kan njuta av en fin söndag..KRAM! ♥

    SvaraRadera
  17. Gubbarna är Sååå gott, länge sen jag åt.
    Är så nyfiken nu vad det är som händer.
    Önskar dej en fin dag kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, berättar om några veckor....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥