Translate

.

.

torsdag 29 december 2016

Vad jag sysslar med står skrivet i min kopp....




"Stan är full av vatten" så går en sång text, men jag säger att 
"stan är full av hundbajs" Å vilket som är värst kan ju diskuteras... :D))
I min kaffesump står det att läsa vad jag håller på med, he he..... :)
Tala gärna om vad du ser.... :)



Hoppas du mår bra och ser fram emot ett nytt år, det gör jag för jag tycker helgerna hindrar
mig i det jag sysslar med, vill ha januari nu....


Kram, K









20 kommentarer:

  1. Helt klart en pepparkaksmåne, utan tvekan;-)
    Det där med hundbajs är faktiskt äckligt. Nu har vi ändå inte så mycket här jämfört med andra länder, men roligt är det då inte. Hundägarna borde verkligen skärpa sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, men icke...
      Att trampa i bajskorv på väg till ett lunchmöte är inte vidare.... kram ❤

      Radera
  2. Ha ha . . lustigt att BP skrev måne, för det ser jag också . . .
    och skulle skriva att inte ska du väl fara iväg till månen . . . nu skrev jag det.
    Att fara till månen har jag ingen önskan om, men kanske man någon gång far i väg till det som kallas himlen . . .
    Ordet hundskit får jag äckliga rysningar av - för jag stigit i dem minst 3 ggr. utomlands.
    Det är en äcklig fast nu rolig 'historia' som jag någon gång ska berätta om, hi hi . . .

    Önskar dig Gott Nytt År/ Eva

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lustigt att ni ser måne för det gör inte jag. Hundbajs är inget skoj... kram. ❤

      Radera
  3. Åh, jag trodde du drack champagne ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha du så texten på bilen... :)

      Kram ❤

      Radera
  4. Önskar att jag kunde läsa i kaffekoppen då jag dricker ett antal per dag ;) men det står nog bara bra saker för dig finaste och all din omtanke och värme du skänker till alla runt dig kommer nu tillbaka ❤ passar på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År stor varm kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ett riktigt fint år till dig, fullt av kärlek och glädje.

      Kram på dig ❤

      Radera
  5. Här står det still i huvudet, ,-))) därav inget bloggande, du håller att flytta har hittat en hobby du tänker satsa på, den kommer att medföra klirr i kassan, året ser ljust ut ,-)
    Nu har jag siat färdigt ,-))Ha det jättefint!
    Gott Nytt år
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Stor kram på dig sierska.

      Ett gott nytt år 2017

      Stor kram. ❤

      Radera
  6. Jaha du sysslar med Pokémon Go, hi hi...
    Sumpen i koppen visar vad jag tycker ser ut som en Pokeball = du vet den röd / vita bollen)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet bollen men just nu finns det inte tid för polerad. :)

      Kram ❤

      Radera
  7. Fy, så äckligt med hundbajs, fattar inte hundägarna, de borde skämmas stort!

    I din kaffekopp ser jag en fralla med mjukost. Eller så ser jag gubben i månen. Bara att välja. Eller så går du på Pokenad ;)

    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Pokwnad får vänta, kanske enda till våren. KL ❤

      Radera
  8. Hundbajs? Det första jag såg var reklamen för Champagne!!!! Hihi...
    ..och i kaffekoppen ett väldigt tidigt embryo, eller kanske en igelkott?
    Sov så gott! Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, varför visste jag det? :D)

      Godmorgon och kram ♥

      Radera
  9. Jag ser en vit björn och vad det ska ha med dig att göra kan vara att du ska resa till Antarktis kanske. Helgerna hindrar dig i det du ska göra - är du på flyttfot kanske?
    Hur som ha det fint idag :-)
    Krams

















    SvaraRadera
    Svar

    1. Antarktis besöker jag gärna men det får bli en annan gång. :D)

      Kramisen ♥

      Radera
  10. I kaffekoppen ser jag en halvmåne och jag ser att vi är fler som sett den...
    Om hundbajs på gator och trottoarer tycker jag inte. Och vem gör det?
    Snart är helgerna slut och kanske blir det då så att hindren för dig lättnar. Hoppas.
    Stor kram! Tack för i år och jag önksr dig ett riktikgt Gott Nytt År.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack själv Ditte och ett riktigt gott nytt år....

      Stor kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥