Translate

.

.

fredag 29 juli 2016

Olika boenden - glömd fräckis





Det finns många olika boenden, här är några....


Dessa röda raringar ligger farligt nära min dröm om boende.... :D)



Sen kan man ju kanske bo i ett träd också, titta bara vilka fina fönster, inte behöver man putsa dom heller...... ☺ Nu skiner solen och vi har en ny vacker dag som omsluter oss (några av oss) ☺

Kram, K ♥

Vet ni, jag missade helt att det var fredag, det var när jag klickade in till Ami som jag upptäckte det.
Men har kommer en  liten fräckis som jag skärmdumpat...


18 kommentarer:

  1. Haha! Det är lätt att bli dagvill... :-)

    Verkligen härliga boenden där vid vattnet :-)

    Ha en härlig fredag! Ja, jag är 100% säker på att det är fredag idag :-D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Totalt dagvill var jag, men nu är jag med och fredag är det hela dagen. :D)

      Kram ♥

      Radera
  2. Visst är det bra att läsa bloggar så man får reda på vad det är för dag :) Men jag blir ofta också dagvill. Det är nästan bara på fredagarna som jag är helt säker.....eftersom marknaden är här utanför :)
    Vilka härliga boenden där vid vattnet!
    Ha en fin fredag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag var hundra på att det var torsdag, men fredag är helt okej. 🤗
      Där vid vattnet i röda huset vore inte helt fel att bo. 🤗

      Kram ❤

      Radera
  3. Riktiga drömboenden. Fina bilder.
    Fredag är en bra dag för därefter kommer lördagen, bästa dagen på veckan.
    Fint att du kom ihåg att berätta historien. Att le och skratta är nyttigt.
    Ha en finfin fredag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Välkommen hem! 🤗

      Kram och mysig fredag ❤

      Radera
  4. Dina drömboenden fastnade ja också för och de ligger verkligen fint vid vattnet. Tycker mig känna igen dem...
    Tack för din fredagshistoria! Bra att du kom ihåg den för jag hade annars helt klart saknat den.
    Stor kram och trevlig fredag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, du känner helt säkert
      igen dem. 🤗

      Stor kram och en härlig kväll ❤

      Radera
  5. Där vid vattnet hade jag gärna bott!

    Tack dessutom för ett gott skratt :D Så går det när man dömer hunden efter håren ;-)

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror bestämt att vi får flytta in hela gänget. 😉

      Kram ❤

      Radera
  6. Gissar att det där trädet är ett drömboende för vissa ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, vilka då? 🤔

      Kram ❤

      Radera
  7. Jättefina boenden allihopa. Alla tre har sina för- och nackdelar om man säger så;-) Men alla ligger ju på Djurgården, vilket ju är en bonus:-)

    Fräckisen - hahaha!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det är en bonus. :)

      Kram ♥

      Radera
  8. På Djurgården skulle det inte vara fel att bo! Vilken underbar solig dag det blev idag!
    Å mina nya skor kommer från Boozt och är av märket GANT, de är rea på dem nu! Visst är de snygga! Kram!

    SvaraRadera
  9. ysiga boenden! jag hade velat äga alla! ha ha ha :p & trädet såg jag som Pippi Långstrumps Socker dricka träd! :))

    Skrattar gott åt gubben med cykeln, sån är jag åxå i smyg, smygfotograf fniss fniss ;)

    Kram & en riktigt fin lördag önskar jag dej!! *hjärta*

    SvaraRadera
    Svar


    1. En riktigt fin lördag till dig Lena.

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥