Translate

.

.

torsdag 28 juli 2016

När man fångar något trött på bild.....



Trött äpple....


Äldre envis man som skall ha allt med sig, så han kämpade uppför backen, nu borde han vara rejält trött.


Trött kvinna tar plats, men där är hård trafik så hon borde ligga säkert.



Nu har jag visat så mycket trött så här kommer något man kan testa när man är vaken. :D)

Nu kan jag berätta att pokémonpizzan är här, ha ha ha, hur galen får man bli? En sak är säkert och det är att jag inte kommer att prova. :D) Dock fortsätter jag med mitt pokémon och nu är jag på level 6 det går framåt. Men jag spelar inte varje dag utan bara när jag vill ha en extra promenad. ☺

Idag är det molnigt, hoppas faktiskt att det fortsätter så denna dag, men det är nog många som inte håller med mig. :D)


Kram, K ♥

24 kommentarer:

  1. Jag har hoppat Pokémon men man skulle kanske testa. Vem vet vad som lurar i buskarna...

    Kram och ha en pigg och bra dag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är jättekul, men man får spela lagom och med god fingertoppskänsla om var man går och hämtar sin pokémon... Kram ♥

      Radera
  2. Jag törst inte testa det där - skulle garanterat fastna! :-)

    Äpplet var både rött och trött :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ama rimmar idag..... :D))

      Kram ♥

      Radera
  3. Ja du det där har gjort folk galna ha ha ha jag avstår :) pizza ja du jag såg kakor i pokermon :) dem hittar på va kram å fin dag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi... ha en fin dag, kram ♥

      Radera
  4. Så kul att kika in här. Så himla roliga inlägg. Visst är det häftigt med pokemon , själv har jag inte börjat, sonen har. Får jag lägga till dej i min bloggvän lista kram ha det bra

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst får du det, du finns redan på min lista. :D)

      Kram ♥

      Radera
  5. Pokemonpizza!!!??? Ah galet! Men kanske smart för försäljningen! ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, de upptäckte att så mycket folk gick utanför och jagade pokémon så då fick de idén till pokémonpizza... :D))

      Kram ♥

      Radera
  6. Pokemonpizza? Man kan bli trött för mindre....
    VIlka fina "tröttbilder" du fångat.
    Pokemonappen har jag tagit bort igen....Ville prova och kom till nivå 4. Inser att jag kan promenera ändå. Såg en man som var på väg ner här i kanalen på sin jakt. Han hade gärna kunnat ta sig ett dopp....
    Kul att se hur det går för dig med spelandet och extra promenader blir dte säkert.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag spelar bara när jag går ut för att just spela, det blir rätt många extrasteg. Är jag ute på stan så spelar jag inte då är jag ute för att göra något annat.

      Stor kram ♥

      Radera
  7. Haha! Pokémonpizza :D Ja, det kommer säkert vara massor som vill prova den!
    Kram och trevlig dag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, det kom inte fram om den blivit populär för matgästerna... :D)

      Kram ♥

      Radera
  8. Gillar dina trötta bilder, speciellt äpplet. Berundrar dig att du är så duktig på att spela Pokémon. Jag har fortfarande inte förstått hur man ska göra. Pokémonpizzan är ju en riktigt rolig grej. De kommer nog sälja ett antal där, helt klart:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gick först förbi äpplet men backade och fotade... :D)

      Kram ♥

      Radera
  9. Det var värst så många trötta individer:))Lycka till med Pokémon:)) kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, spelar lite då och då när andan faller på. :D)

      Kram ♥

      Radera
  10. Roligt inlägg! Hihi...
    Men pizzorna lät inge goda tyckte barnen.
    Vi skulle passa in i ditt trötta i lägg idag! ;)
    Stor kram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Må så gott och på semestern får man ta en tupplur... :D)

      Stor kram ♥

      Radera
  11. Mosiga gubbar och äpplen! Jag tror jag går och knyter mig en stund jag med.
    Hej så länge!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gubben var inte mosig han var ju en riktigt kämpe... :D))

      Hej-svejs ♥

      Radera
  12. Äpplet ser verkligen lite slitet ut. Pokemonpizza med sötsaker..brrr, inte min kopp av te precis..
    Kram och sov gott!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sov som en stock.. :D) Ny dag och just nu sol och varmt. :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥