Translate

.

.

torsdag 21 juli 2016

Lite från dagen.....







Jag har ingen aning om varför den här bilden blev så här, men rätt rolig är den... Det ser ut som samma bild men högst upp är det två personer, en på bryggan och en i vattnet, men under sitter det bara en på bryggan, skumt eller?...



Var tvungen att titta in på muggen och den var ren och snygg, där fanns till och med bakteriedödande skum för händerna..... Tumme upp! ☺


Lite med mina ögon sett, visst är det väl en trädstubbe?


Liggande träd och andar änder menar jag... ☺ Ett hjärta är där också, ser ni det? ☺






Kram, K ♥

14 kommentarer:

  1. Översta bilden blev så himla häftig.

    SvaraRadera
  2. Tycker också att den första bilden blev otroligt häftig! Undra precis som du hur du lyckades med den... Gör gärna fler försök:-)
    Vilken härlig utflykt i det fantastiska vädret!

    Det vore förresten riktigt kul om innerstadens toaletter skulle se lika ren och fin ut som den du fotade. Studiebesök på plats alltså!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet inte ens hur jag skall lyckas göra om det... :) ♥

      Radera
  3. Vilken spännande fösta bild! Det oväntade kan vara riktigt spännande. :) Och vackra naturhjärtan kan vi aldrig få för mycket av. :)

    Kram på dig kära du och ha det riktigt gott i sommarsolen.♥

    SvaraRadera
  4. Din första bild, en riktig spökbild. Två bilder i en och en är lutande. Ta fler sådana!
    Såg också hjärta. Fint.
    Trevligt med snygga och funktionella toaletter.
    Natta KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ta fler? Om du berättar för mig hur jag skall göra, he he... ♥

      Radera
  5. Den första bilden blev verkligen spännande och intressant. Lite som gamla tiders dubbelexponerade bilder... Trevligt med en fräsch toalett för långtifrån alla är det.

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vad jag inte fattar, är varför finns det två människor på ena bilden men inte den andra, allt är sig annars detsamma? Kram ♥

      Radera
  6. Så läcker den översta bilden blev fast den blev fel. Det har hänt mig något liknande en gång när mobilkameran hakade upp sig på något konstigt sätt. Jag såg också hjärtat - och huggkubben.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Huggkubbe är det, tack! Kram ♥

      Radera
  7. Första bilden blev så bra! Ljuset, stämningen och vattnets speglingar och sedan detta med olika antal personer...Häftigt!
    Hjärtat såg jag och även de andra bilderna var väldigt fina och med skuggorn ahela tiden närvarande.
    Så lite ut som hos oss längs Årstaviken....
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förstår inte detta med att ena bara visar en person och den andra två....
      Det var inte Årstaviken utan Brunnsviken. :D)

      Kram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥