Translate

.

.

lördag 9 juli 2016

Ännu en härlig dag :D)





Ser ni fågeln? ha ha... den blev tagen på bar gärning med mat i munnen. :D))



Vilken fin dag, vi har haft många fina dagar nu....





I Kungsträdgården stod det beväpnade vakter lite här och där, fick en stark obehagskänsla, men skönt att de finns... Smygfotade här så det blev inte särskilt bra....





Nu har solen gått i moln och det har blivit eftermiddag, en underbar dag har det varit.... Hoppas du också haft en fin dag?

Kram, K

16 kommentarer:

  1. Härliga bilder från vår vackra huvudstad. Himla bra fångat - fågeln med mat i näbben:-)

    Å precis som hos dig drog molnen in kring klockan 15:00. Det såg ett tag riktigt hotfullt ut och jag trodde att snart är åskvädret här. Hörde mullret i bakgrunden. Men jag tror att vi klarar oss. Japp, 25 grader och sol till klockan 15:00 kan man verkligen inte klaga över. Sjunde fina dagen i rad:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fågeln kom ju rakt i bilden, det var ju inte den jag var ute efter
      från början.... ;D))
      Hörde åskan här men den var nog långt borta och kom inte hit och det tackar åskrädda jag för.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  2. Hoppas vakten inte är där på grunda av svensexan som sonen är på ;-)

    Här har varit en lugn och skön dag och snart blir det middag hos äldsta fröken med sambo. Kram och god kväll <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, det var många vakter så det får vi verkligen inte hoppas... :D))

      Kram ♥

      Radera
  3. Jag åkte ut för att göra en utflykt - på vägen skulle jag vattna blommorna åt en vän - jag fastnade där på hennes balkong i 4½ timme för regn, blixtrar och åska. Jag åkte dit i linne och shorts och åkte hem i långbyxor (som jag tur nog tagit med mig) och fleecekofta.
    Roligt att du har haft det fint.
    Önskar fortsatt fin helg
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Oj, vilken himla otur men lite kul ändå. :D))

      Söndagskram på dig ♥

      Radera
  4. Här blev en kanondag, fast "bara" 21 grad och lite växlande med moln och blåst.
    Fina kort, såg fågeln och maten, när jag förstorade bilden.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, fågeln kom flygande gansla perfekt för att hamna i mitten på fotot...

      KL ♥

      Radera
  5. Fin dag du haft, stor kram från mej������

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag är det molnigt men då får det istället bli tvättstuga...

      Kram ♥

      Radera
  6. Ja härlig dag, trodde ett tag att vi skulle få åska, men nej.....
    JA nu när du skriver det ser jag fågeln , stor bit mat ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag hörde åskan lång bort och väldigt kort.....

      Söndagskrampådig ♥

      Radera
  7. Underbara Stockholmsbilder! Tänker på min son med familj som bor där och längtar!
    Själv hade jag också en mycket trevlig dag igår.
    Ha en fin söndag och hoppas vädret håller i sej!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Läste det hos dig... :)

      Kram ♥

      Radera
  8. Visst är det härliga dagar nu! Beväpnade vakter? Vi hade en stor svart polisbåt som låg utanför marinan i nån timme häromdan...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Något verkar vara i görningen för det stod vakter på kö nästan....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥