Translate

.

.

söndag 5 juni 2016

Skyltsöndag





 Fångade ett brudpar och kunde inte låta bli att knäppa ett kort. ☺


Det var Stockholms Marathon igår, vilken tur dom hade med vädret att det var lite svalare än dagarna innan, men med solen på huvudet blev det nog väldigt varmt ändå.


 Ett äpple om dagen håller doktorn borta, he he, var det inte så det sas?


Det är skyltsöndag som förvaltas av härliga BP



Cyklarna älskar Stockholm och vi älskar tydligen att cyklarna.... ☺



Gratis fönsterputsning med proffs? :D))



Glad söndag på er, solen är kvar men det är svalare, mycket svalare.
Perfekt väder för tvättstuga. ☺



Kram, K


30 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild på brudparet så den får du gärna skylta med ;-)

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, brudpar är
      alltid vackert... 😄

      Kram ❤

      Radera
  2. Det är bara 11 plusgrader hos mig idag. Solen lyser åtminstone (än så länge) och det får "jag" vara tacksam över. Hi Hi, sprang inte du marathon? Skulle inte ha varit dumt att få gratis fönsterputs ☺ Glad Söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skulle inte falla mig in att springa för jag skulle antagligen få "springa" minst 10 timmar, ha ha...

      Kram 😅

      Radera
  3. Vilket vackert ställe att gifta sig på! Och vilket fint väder de fick :)
    Kram och trevlig söndag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja vädret var med 👰👴 brudparet... 😄

      Kram ❤

      Radera
  4. Tack för trevliga, roliga och fina skyltar från ett vackert Stockholm!
    Bilden på brudparet var en vacker skylt i sig. Harmonin strålar om den.
    Önskar dig en fin dag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dagen är till enda så du får en
      Godnattkram ❤

      Radera
  5. Gratis fönsterputsning? Nåt lurt där... ;-) Men visst älskar vi Stockholm! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Läser man så är det inte så vidare gratis.... 😉

      Kram ❤

      Radera
  6. En fönsterputsare skulle jag gärna ha här nu, det har behövts länge om jag säger så ,-))))
    Ja maraton av alla slag skippar jag ,-)))
    Fint bröllop ser det ut att vara ,-)
    Kallt är det.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja säg det, jag tvättade fönstren nyss och nu är det snart dags igen. Otacksamt... 😂😂😂

      Kram ❤

      Radera
  7. Ja gratis fönsterputs säger väl ingen nej till?!?
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycker om att tvätta fönster... 😉

      Kram ❤

      Radera
  8. Härliga skyltar från staden i mitt hjärta! Och så fint bröllopspar!
    Ha en skön kväll..inomhus...Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Inomhus? 😉😄😉

      Ha en fin jobb-natt

      Kram ❤

      Radera
  9. Toppen bild med fin vinkel när du fotade brudparet! Bra gjort!

    Å visst var det skönt för löparna att det inte var så varmt igår. Åt andra sidan var det fem kenyaner i toppen, å dom är nog vana vid hetta;-)

    Gillar dessa hyrcyklar och man ser dom ofta på gatorna, så de är poppis!

    Å japp, gratis fönsterputsning skulle jag inte tacka nej till. Har fortfarande inte ringt till en fönsterputsare - suck...

    Tusen tack för skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla du.. 😄
      Jag har aldrig cyklat på en lång cykel, men det verkar behändigt..
      Eller: befotligt 🙈 💅💅



      Kram ❤

      Radera
  10. Vilka fina skyltar från staden :) och brudparet var fantastiskt
    Tack för härlig inspiration
    Kramisar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla du... 🤗

      Kram ❤

      Radera
  11. Jag ÄLSKAR det stora bilden i toppen av din blogg.
    Stockholm är underbart vackert.
    Bröllopsgruppen - utsökt !!! Silhouetter mot himlen - läckert!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Ruth, vädret var med dem och måtte de få ett lyckligt liv tillsammans. 👰👴

      Kram ❤

      Radera
  12. Det var en fin skyltsöndag. Ett äpple om dagen håller doktorn borta haha. Visst är det så.

    Ha det gott och Kramelikram fina du

    SvaraRadera
    Svar

    1. 🍎🍏🍎🍏 Äpplen 🍏🍎🍏🍎 äter jag periodvis, så gott och så friskt. 😋

      Kram 🍎

      Radera
  13. Din första bild är otroligt vacker och du har fångat känsla så fint. Kärleken, glädjen, solskenet och feststämningen. Så fint!

    Jag är full av beundran för deltagarna i Stockholm Marathon och deras prestation. Jag som tycker att min hjärna knappt fungerar som den ska denna värme. Bara tanken på att springa marathon gör mig matt. ;)

    Sköt om dig kära du och ha det så gott!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, där håller jag med dig Lotta, vilken tortyr i värmen. :)

      Sköt om dig och kram på dig ♥

      Radera
  14. Åh va mysigt med en vigsel mitt i stan.
    Och att du var där och förevigade der! :)
    Visst är det bra med cyklarna som finns överallt nu! Och gratis fönsterputsning av proffs! Härligt! :)
    Du får köpa/göra dig en egen smörgåstårta att mumsa på vet ja. Stor kram på denna våran dag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gissar att jag mumsat tillräckligt, he he...😂 kom precis hem och ligger på soffan
      proppmätt. 😩

      Kram på dig ❤

      Radera
  15. Toppenbilder med skyltar hos dig och fint väder hade du med. Ett fint tilltag det där med cyklarna. Sådant gillar jag. Allt gratis är gott :D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, gratis är gott! :D))

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥