Translate

.

.

onsdag 22 juni 2016

Fiskar som badar :D))




Onsdag, sol, värme och en hund som piper och vill leka, då blir det inte många ord skrivna i bloggen.
Akvariet filmade jag hos läkaren igår, lite lustigt besök för hon blev upptagen med något viktigt innan vi var klara, men det viktigaste blev klart.




Målningen finns i Hagaparken, så himla fint målat och dessutom är den helt ofarlig. :)

Nu skall jag ägna mig åt den lilla lite.
Jag dyker upp hos er under dagen.

Ha en jättefin dag med både glädje och kärlek.

Kram, K ♥





22 kommentarer:

  1. Det är väldigt rogivande att titta på fiskar! Fint att ha i ett väntrum, där man kan sitta och bli nervös.
    Önskar dig en fin dag med den lilla söta hoppetossan.
    KL ♥

    SvaraRadera
  2. Skönt att veta att den är helt ofarlig. Annars skulle det vara en riktig tavla om den plötsligt bet till. :)
    Har du blivit med valp? Eller är det bara lätt solsting? :) Jag har blivit sugen på den där katten som verkar sakna ryggrad. Ragdoll tror jag den heter.
    Midsommarkram från ett soligt söder.

    SvaraRadera
  3. Fiskar är rogivande och roliga att titta på. Vatten är lugnande så en bra kombo är det.
    Hoppas besöket gick bra och skönt att det viktigaste blev klart innan något annat dök upp.
    Önskar dig en fin dag tillsammans med din lekkamrat.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Så skönt att ni blev klara i alla fall för läkarbesök behöver inte dra ut på tiden mer än nödvändigt ;-)

    Kram och ha en härlig dag <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt klara blev vi faktiskt inte, det var därför det kändes lite konstigt... ♥

      Radera
  5. De är bra på att simma dessa badande fiskar. Akvarier med stora färgrika fiskar är fascinerande.

    SvaraRadera
    Svar

    1. De gillar att bada, fiskrackarna... ♥

      Radera
  6. Min tandläkare har också ett akvarium. Undrar om läkare har badande fiskar för att lugna sina patienter. Måste vara så;-)

    Underbart väder ute, då bloggar man inte, eller gör man;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, så mycket blir det inte... ♥

      Radera
  7. Så mysigt med den lilla vovven! Klart du måste ägna dig åt den lilla :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag hade ett akvarium som jag tyckte var väldigt rogivande. Ända tills det typ grodde igen av alger, då var det mer stressande... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, man måste sköte det juuuu... ♥

      Radera
  9. Det är verkligen inte lätt att koncentrera sig med en pipande hund som sällskap.
    Kram <3

    SvaraRadera
  10. Fint med fiskar ,-)
    söt liten film.
    Hoppas besöket hos doktorn gick bra ,-)
    Ja målningen var fin, ,-)
    Ibland är det bättre med ett djur målat på väggen än ute i det fria, beror på djuret ,-))
    Glad Midsommar.
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  11. Det är vackert med akvarium. Har du skaffat hund ? Här har vi inget roligt väder, jag hann sola ca 15 min innan idag sen var hela himlen full av moln, så tråkigt. Undra om sommaren är förbi ?
    Ska titta på filmen som är på 9;an nu - Ladder 49 . Den är bra.
    Ha en fin kväll, dröm sött. Kramar ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥