Translate

.

.

lördag 25 juni 2016

Doftar pĂ„ blommorna đŸŒč




Hoppas ni alla haft en fantastisk midsommar och att inga större missöden intrÀffat. LÀser just att polisen haft fullt upp med fylla och misshandel, men jag Àr sÀker pÄ att ni inte var med och bidrog, hi hi, eller var ni det? :D)
Idag vaknade jag till sol och en grÄblÄ himmel, Zoega och goda mackor.




Njuter av mina fina blommor, som bara lyser med sin skönhet...


Dagen kommer att som vanligt gÄ i lugnets tecken, jordgubbarna Àr uppÀtna, allt annat Àr ocksÄ uppÀtet och jag kÀnner hur kroppen vill jobba bort mina synder. :D)


En fin midsommardag till dig kÀra hjÀrtat.



Kram, K




16 kommentarer:

  1. HÀrliga bilder & detsamma önskar jag dig vÀnnen kramen

    SvaraRadera
  2. Nej, sÄ vilt gick det inte till hÀr, det kan jag lova :D

    Önskar dig en fin midsommardag!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är det sĂ€kert det? :D))

      Kram ♥

      Radera
  3. Ser hÀrligt ut!
    Eftersom inte midsommar firas i UK och vi kanske ocksÄ har haft annat att tÀnka pÄ, sÄhar det inte blivit nÄgot firande Ànnu, men ska fira i morgon tillsammans med svenskar.
    Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack och ha ett fint firande med svenskarna... :D)

      Kram ♥

      Radera
  4. HĂ€rliga bilder ,-)
    HÀrligt med doftande blommor o gubbarna som jag inte smakat Ànnu.
    Vi hade det lugnt Midsommarafton, firade med mamma ,-)
    Ha det fortsatt fint.
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. LÀste fel först Ä lÀste doftande gubbar som jag inte smakat pÄ... :D)) hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  5. Vilka vackra blommor. Jag tittar, glÀds och njuter. Och vad gÀller rosorna sÄ kan jag Àven kÀnna doften av dem om jag blundar.
    Jag har inte bidragit till nÄgra polisingripanden, rÀcker sÄ bra med andra som inte kan bete sig. Trist!
    HÀr blev det en lugn midsommarafton och jag sitter ju dÀr jag sitter med foten höglÀge.
    Önskar dig en fin midsommardag och njut av blomprakten.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men var kom den hÀr vÀrmen frÄn, det blev soligt och jÀttevarmt 27-30 grader idag.
      TÀnker pÄ dig och foten, vet att du har jÀtteont, blÄser....

      Kram ♥

      Radera
  6. Önskar dig en trevlig midsommardag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detsamma till dig fina du, kram ♥

      Radera
  7. HÀr var det faktiskt lugnt. Hela byn verkar ha varit nÄgon annanstans, vilket var vÀldigt vilsamt för det Àr mÄnga som kan föra ett elÀndes ovÀsen annars minsann.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gud sÄ skönt, dÄ fick ni lugnt och stilla tÀnker jag...

      Kram ♥

      Radera
  8. Haha, det var inte vi ;) (Även om vi hade trevligt pĂ„ dĂ€ck) Önskar en fortsatt fin midsommarhelg!

    SvaraRadera
  9. Jag var ocksÄ heeelt oskyldig - Ätminstone i Sverige... ;-)

    SvaraRadera



Du vet vĂ€l att du Ă€r ren och skĂ€r kĂ€rlek? ♥