Translate

.

.

tisdag 5 april 2016

30 grader i februari








Nu är det lite tätare gråa moln än det var när denna bilden togs, men det kan spricka upp kortare stunder under dagen.

Tittade på sista avsnittet av 30 grader i februari igår och jag måste säga att detta är den absolut BÄSTA serie som jag NÅGONSIN har SETT. Spännande handling där ALLA skådespelare  berör på ett sådant speciellt sett som jag sällan ser. Tolv av tolv Stjärnor får den av mig. ************



Den bästa tisdagen önskar jag dig käraste läsare.

Kram, K ♥




25 kommentarer:

  1. Såg på nyhetsmorgon för ett bra tag sedan när de intervjuade skådespelaren Kjell Wilhelmsen om just serien 30 grader i februari. Men jag har helt missat (själv) att se serien i svt. Ingen sol i sikte här i norr heller "ler" Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sista delen för denna gången var igår.... Så bra...

      Kram ♥

      Radera
  2. Den serien har jag tyvärr missat helt vilket nog är dumt. Har bara hört gott om den.

    Önskar dig det samma <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du har missat något, absolut.... :)

      Kram ♥

      Radera
  3. Den serien har jag också missat. Jag såg något avsnitt i början men har sedan missat att följa den vidare!

    SvaraRadera
  4. Jag har sett de flesta avsnitten och även om man missta några har dte gått bar att följa med. Jag tyckte också mycket om den och den var tänkbar på många sätt och jag tycker också att skådespelarna var väldigt bra. Detta var inte en serie som bara gjorts för att vara ett program .
    Här håller solen nu på att tränha igenom molnen så det ser hoppfullt ut.
    Kram och trevlig tisdag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Javisst är den så mycket mer än en ett program, den visar olika verkligheter som faktiskt existerar. Den väcker tankar, nyfikenhet och rädsla....

      Kram ♥

      Radera
  5. Den är lite annorlunda kan man minst sagt säga. Men jag gillade inte slutet...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA!!! Nu var jag tvungen att kolla. Tyckte att du såg sista avsnittet väldigt sent efter att det gått? Och såg nu att jag faktiskt inte har sett det... Hoppas slutet blir bättre än det näst sista avsnittet som jag såg. Det var faktiskt väldigt många öppna trådar i det :-D :-D :-D

      Radera

    2. Hoppas du gillar det faktiska slutet.... :D))

      Kram ♥

      Radera
  6. Vi såg några avsnitt när den gick förra säsongen, men vi tyckte precis tvärtom att den var urdålig och slutade titta. Sen har vi tyvärr inte gett den någon ny chans!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag såg inte denna förra säsongen så det kan jag inte orda om, denna gång var den intressant takt igenom. Kram ♥

      Radera
  7. Som vanligt vad gäller tv-serier så är jag ett levande frågetecken... Men 30 grader i februari - bara det låter som en dröm:-)

    SvaraRadera
  8. Missat? Jag vet inte, har iaf inte sett den. Ser sällan serier, har svårt att binda mig, är så bunden ändå ;) allt möjligt.
    Skulle dock gärna vilja ha 30 grader, nästan.
    KL ♥

    SvaraRadera
  9. Ok nu har jag hört så mycket positivt om den serien så nu är det dags att lägga den på min att-titta-på-lista!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Måste säga att det var förvånansvärt få som sett den här inne, hm...

      Kram ♥

      Radera
  10. Tack för tips! Får kanske helt enkelt ta och kika på den! :)

    SvaraRadera
  11. Både jag och mannen tycker att det är en lite läskig serie, sorglig,...så olika man kan tycka haha...men ändå sitter vi och ser den, hihi...men nu är den slut !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, snyft den är slut. Den var väldigt speciell, stark på alla vis...

      Kram ♥

      Radera
  12. Va var det sista avsnittet ? Hoppas att det kommer fler.
    Den allra bästa serien som har gjorts är Sons of Anarchy, jag grät floder o jag var helt förtvivlad när den tog slut. Det finns ingen bättre än den =)
    Sen finns det Wentworth oxo som är så bra, riktigt bra. Men det är ingen som slår SoA.
    Hoppas att du har haft en bra dag vännen. Såg dina fina spegelbilder. Dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sons of Anarchy var också väldigt bra och väldigt rååååååå....

      Nattkram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥