Translate

.

.

torsdag 31 mars 2016

Allt är inte vackert









Allt är inte vackert i staden och idag ville jag 
visa lite av hur det kan se ut..

Huset här under inräknas inte i det fula för det fann jag intressant men 
sina blåa balkonger.




Jag är så glad att jag laddade ner denna och jag 
lovar att jag rör mig så mycket mer.




Försökte stanna den vid 11 111 steg men det ville den inte...
Jag är mycket för att allt skall vara jämt, he he...



Kram, K
-  tack för att just du finns. ♥


24 kommentarer:

  1. VIlken bra app. Vilken är det? Kanske skulle den passa mig också. Nu blev jag extra sporrad....Bra att också se antalet kalorier.
    Nej, allt i stan är inte vackert. Tänkte på det igår då jag såg allt som rivs och byggs i City.
    Men husen med de blå balkongerna stack ut och de var riktigt ifna tycker jag.
    Kram och trevlig torsdag önskar jag dig du finaste!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Appen laddade jag ner till min samsung,vet inte vad den heter. Man söker bara på stegräknare så får man fram olika att välja på, jag tig den med fötterna. :)

      Kram ❤

      Radera
  2. Nä, allt är då sannerligen inte vackert. Mitt öga vill se skönhet, så ibland blir jag Ove. De som skräpar ner har väl andra ögon.
    Finfin app du laddat ner!
    En fin dag till dig och KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ögonen ser båda men oftast väljer man att visa det fina..

      KL ❤

      Radera
  3. Allt är verkligen inte vackert, men konstigt nog påminner skräpet om hur det kan se ut i länder runt Medelhavet. Å här hör det till och man tycker nästan att det är charmigt...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Just nu är det ovanligt stökigt på många ställen tycker jag...

      Kram ❤

      Radera
  4. Ja men usch, så mycket ofint som det finns. Min man har den där appen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det finns många olika att välja på men än så länge är jag nöjd med den... kram ❤

      Radera
  5. Du är duktigt du som går så mycket! :)
    Hejja Hejja! :D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag går ju inte så där mycket varje dag... :)

      Kram ❤

      Radera
  6. Visst är det så att även en vacker stad har en medaljens baksida. Men jag tycker ändå att vi kan vara nöjda med vår huvudstad!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är huvudstaden vacker med allt vatten...

      Kram ❤

      Radera
  7. Ja, nu blir jag också nyfiken, vad heter appen?
    Jösses vad du går mycket! Jag vet att det är svårt att komma upp i 10000 steg om dagen!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet inte vad appen heter. Det är den med blå fötter... ;) det finns många att välja på.
      Det blir inte lika många steg varje dag och idag har det kanske bara blivit 5000 steg.

      Kram ❤

      Radera
  8. Ja allt är inte fint.
    Håller med, vilket hus med blå balkonger, riktigt häftigt.
    tror jag det att det är roligare att se hur långt man verkligen gått!
    Verkar kul.
    Vilken stegräknare har du?
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har laddat ner den till min mobil, det finns olika att välja på så man får nog bara prova sig fram.

      Kram ❤

      Radera
  9. Det kanske inte är vackert alla gånger i staden där man bor i och det ä ju bra för då kanske man uppskattar det vackra i naturen mera... Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja så kan man ju också se det, hi hi... kram ❤

      Radera
  10. Haha! Vi är nog alla lite impade av ettor när det kommer flera av dom :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, och jag undrar varför? :D))

      Kram ♥

      Radera
  11. Även ovackert hör till!
    Din bild på huset med de blå balkongerna gillar jag med ... du har fått till en kontrastrik bild med tanke på att du fotar med staketnätet mellan - verkligen intressant!
    och så var det detta med stegen då...
    Ha en fin dag!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tyckte huset stack ut, går förbi där ofta men har inte reagerat tidigare....

      Kramis ♥

      Radera
  12. Ha ha låter som min make allt skall vara jämt, kul att röra på sig :) hoppas du får en fin fredag kramen

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥