Translate

.

.

måndag 29 februari 2016

Skottdagen





Skottdagen idag och Lilly fyller 88 år, grattis, du blir för evigt ung! ☺
I år kommer påsken tidigt, vi har knappt hunnit få ut julen innan påsken tar vid.




Jag gör min egna avokadoröra och gör den på olika vis, den har inget namn men vi kan ju kalla den Comsi Comsa röra, ha ha ha...


Pollen har börjat och ute är det -3 och sol.
Hellre en kylig och solig vår än en grå och mulen varm vår - enligt mig skall väl tilläggas. ☺


Önskar dig en fin måndag och tack för att just du finns. ♥


Kram, K




24 kommentarer:

  1. Oj... Lilly måste vara väldigt gammal... 4*88, typ. :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, hon är väl 22 antar jag.... :)))

      Kram ♥

      Radera
  2. Skottdagen, ja. Vad gör vi av denna Sällsynta Bonusdagen?
    Jag är som vanligt Enklast. God grönsaksbild, även fjädrarna.
    Grattis, unga Lilly ♥
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar


    1. Sitter och funderar över fönstertvätt, men bara funderar... hi hi...

      KL ♥

      Radera
  3. UNderbart väder i STockholm även idag. Så härligt! Och lite kyla gör inget för solen värmer och gör denna bonusdag om än bättre.
    Avokado är en favorit hos mig och det är så fint att den kan varieras i stort sett i det oändliga. Din "comsicomsa-röra" ser väldigt god ut.
    Att vara 88 och förevigt ung låter bra. Och biologisk ålder är ju ganska relativ...
    Stor kram och trevlig måndag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu har temperaturen gått upp till + 2 det tar sig.... :))

      Ha det så fint på sjön.

      Kram ♥

      Radera
  4. Svar

    1. Tack, det är tacksamt med avokado för nästan allt passar att röra ner...

      Kram ❤

      Radera
  5. Så fina påskfjädrar! Ja, snart är det dags för det igen :)
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Påsken kommer ju så himla tidigt i år...

      Kram ❤

      Radera
  6. Ja, så un man hade varit med födelsedag 29 feb.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det kan kanske vara både på gott och ont, gott om man får presenter trots allt och illa om man bara får presenter vart fjärde år. :D)))
      Kram ❤

      Radera
  7. Det har precis varit sportlov och påsken står inför tröskeln. Det går ju så fort. Jag tycker även om att göra mina Avacadoröror. De blir aldrig desamma. Alltid nya kryddor. Ha det bra, kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har man bara en fin avokado så brukar det mesta man gör bli bra.

      Kram ❤

      Radera
  8. Samma här. Finns roligare saker och tänka på än hat. Väljer och fokusera på positiva saker.

    Ja cancer är inget jag önskar någon

    SvaraRadera
  9. Jag undrar om jag har fått allergi av något slag för mitt ansikte har varit så svullet o rött i ett par dagar, men idag är det något bättre. Innan har jag haft ont av björken men det försvann för ca 5 år sen, men man vet inte det kan ju komma tillbaka ,, får se när björken blommar.
    Hoppas du har haft en bra dag vännen. Missa inte 30 grader i februari .. Var rädd om dig, dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu börjar den snart... :)

      Sov gott o kram ❤

      Radera
  10. Ser inte om mitt inlägg kom med, det strular lite på din sida ikväll vännen ♥

    SvaraRadera
  11. Kändes som en fin pik till mig om julen! ;)
    Men visst kommer påsken för tidigt?
    Kvällskram :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, du tok piken. ;D)))



      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥