Translate

.

.

torsdag 4 februari 2016

Det lät som världskrig...





Inatt var de verkligen livat och det hela natten.
Ni vet när jag berättade om helvetesmaskinen, inatt var hela gatan där nere full
 med större lastbilar, det lät verkligen som om kriget hade startat på riktigt.



Bilderna blev inte bättre än så här. Gatan var helt avstängt från trafik.


Öronproppar åkte in i öronen men det gick inte alls att sova.






Fick ett litet reklamprov på Sachajuan schampo och tänkte
testa det nu när jag går in i duschen.
Har andra produkter från dem och jag älskar doften.

Berättar sen hur schampot var, ros eller ris... ☺

En fin torsdag till dig, här ser jag en antydan av sol men det är minus 2 grader.


Kram, K




22 kommentarer:

  1. Men va fasen!! Om inte jag får sova ska ingen annan heller göra det!!! tänker de kanske.....
    Hoppas du kan vila lite idag ♥
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, det var verkligen en hemsk natt.
      Lycka till igen idag.

      Stor kram ♥

      Radera
  2. Usch, för brôtaty på nätterna!
    Solen tittar fram här och en minus.
    Jag köpte schampo hos frissan nu, får se, borde vara bra.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu skall jag in och prova schampot, kanske kommer jag ut som en rotborste. :)

      KL ♥

      Radera
  3. Försökte kommentera men det verkar som om kommentaren försvann. Om inte så ber jag om ursäkt för dubbelpost! Jag tyckte helt enkelt att det inte borde vara tillåtet att jobba nattetid och störa boende. Då får man stänga av gatan istället medan arbetet pågår.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detta är en stor gata som skulle ställa till det rejält om man stängde av den på dagen... Det är bara att bita ihop och hoppas på att jag inte biter någon under dagen. :) Kram ♥

      Radera
  4. Usch och fy för störd nattsömn. Hoppas att det nu är klara?!

    Kram fina du ❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Klara vet jag inte, men att det är ett jättejobb det förstår jag...

      Kram på dig ♥

      Radera
  5. Men vad gör dom på din gata då? Knappast snöröjning eller asfaltering väl?????
    Är på väg till dina trakter i strålande solsken just nu. Snorhalt dock i Täby...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet inte, det hela började med aggregatet som stod och gick och inatt komm alla dessa stora lastbilar och även en stor lyftkran till huset där aggregatet finns....

      Solig kram ♥

      Radera
  6. Inget vidare när man blir störd på natten :(
    Hoppas du kan vila lite idag istället!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Natten åt skogen men ute är det sol och den tänkte jag njuta av en stund trots minusgrader... Kram ♥

      Radera
  7. Fy vad elakt att inte låta dig få sova! :(
    Det där schampot är det min mans företag som gör! :)
    Men jag tycker inte om det. Hoppas däremot att DU blir nöjd!
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jaha så kul. :) Jag älskar doften av alla dessa produkter, kan du fråga vad det är för doft? Kan inte lokalisera den alls....
      Håret är på tork och sitter kvar, he he...

      Kram ♥

      Radera
  8. Undrar om det är citybanan som spökar i dina trakter...Illa med buller och att bli väckt så där. Kanske kan du fråga idag om du ger dig ut.
    Ibland står det också på Stockholm stads hemsida om det är olika jobb på gång.
    Önskar dig en fin dag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, det är något annat, för de tog ju dit en lyftkran i natt... Men skall fråga om jag ser någon som har koll....

      En solig kram från Stockholm och mig ♥

      Radera
  9. Helt klart är det inte hälsosamt med buller vilket buller det än så må vara - inte heller att sömnen rubbas på grund av buller eller att det pågår under en längre tidsperiod. Torsdagskram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detta har aldrig hänt mig veterligen tidigare, har fortfarande inte fått reda på vilket arbete det var men stort var det....

      Torsdagskram ♥

      Radera
  10. Störd nattsömn är jobbigt. Dåligt att dom inte lämnat info om vad som pågår.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var nog en tillfällighet så det är bara att bita i det sura äpplet idag... :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥