Translate

.

.

torsdag 30 juli 2015

Vindruvorreklam ☺





Vindruvor och russin har nästan blivit som ett begär. Cashewnötter också...
Jag äter faktiskt mängder, först tänkte jag hjälp jag kommer att gå upp av alla nötter jag äter men så har det inte blivit, kanske beroende på att jag äter mindre av annat....

Vill ni se lite bilder från en underbar skribent och som alltid visar fina bilder och beskriver det hon ser med en smekning så klicka HÄR

Sådär jag det var allt jag hade på hjärtat!!!! 

Kram K


22 kommentarer:

  1. Hipp hipp - klickade på länken - det var vad jag tänkte ... så nu är jag åter här för en kommentar - nötvikt är bra vikt! Fotot gör mig jättenyfiken - har du lekt i photoshop el. annat program - ser jag en soffa?
    Väldigt snyggt och ger många bilder i bilden!
    Bra jobbat!
    Kram för dagen till dig fotarn!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har ett program på mobilen som heter Mirror Collage ett jätteroligt program...

      Fotokram ♥

      Radera
  2. Nötter ska ju vara bra för hälsan har jag läst! Och vindruvor är läskande och gott :)
    Och Ditte är så trevlig, både på bloggen och i verkligheten :)
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nickar instämmande på alla punkter....

      Kram ♥

      Radera
  3. Vindruvor ja tack, men russinen hoppar jag över.

    Kram och ha en härlig torsdag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har börjat äta russin nu har aldrig gjort det tidigare....

      Kram ♥

      Radera

    2. Jag har börjat äta russin nu har aldrig gjort det tidigare....

      Kram ♥

      Radera
  4. Vindruvor är gott, men nötter och russin är jag inte sååå förtjust i... jo, nötter går bra om de har nån god krydda. Russin är bara av ondo. ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Russin av ondo? he he....

      Kram ♥

      Radera
  5. Faktum är att Vindruvskärnextrakt innehåller flavonoider som förebygger/läker åkommor/sjukdomar ☺ Cashewnötter är inte så feta nötter, men de innehåller dessvärre mindre mängd nyttigheter än andra nötter...
    Allt som allt är det nyttigheter för hälsan det du stoppar i dig =)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Mums med vindruvor och nötter! Har tyvärr hört att vindruvorna är väldigt besprutade,så jag brukar hoppa över att köpa dem,nån som vet? Å vilken fin matta du spanat in! Blir den din tro? Ha en bra dag!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har missat att de varnat för vindruvorna men jag sköljer dem jättenoga och nu är det försent, he he....
      Ja, jag blev med matta! ☺

      Kram ♥

      Radera
  7. Tack du finurliga bloggvän! Alltid trevligt med uppmuntran! Och för övrigt är det alltid så givande och rolift att titta in hos dig. Vindruvor äter jag gärna och cashewnötter också. Och russin kommer med i den blandning jag äter på filen.
    Vilken läcker bild! Den ser ut som em tavla och vindruvorna ser så läckra ut.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bilden är gjord med Mirror Collage som jag har på mobilen...

      Kram på dig ♥

      Radera
  8. Jag ställer mig i kön och nickar! Det är bara godis som du beskriver! Dom varnar ju för druvorna, men snart kan man inte äta någonting utan att det är livsfarligt! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har ätit kilovis med vindruvor så nu kommer jag att bli sjuk och dö, bäst att äta på innan.... hi hi....

      Kramar ♥

      Radera
  9. Ditte är en jättefin bloggvän sedan länge. Hon visar Värkligen fina bilder. Så fint att du delar mid dig till andra hennes fina blogg.
    Vindruvor är jamjam mums mums.

    Ha nu en jättefin fortsatt kväll.
    En torsdagskram från mig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, verkligen och hon beskriver allt som med en smekning...

      Torsdagskram på dig ♥

      Radera
  10. Bra du framhöll Ditte, en vi bloggvän - precis som du.
    Jag äter jättemycket nötter av olika slag. Bryr mig inte om nötvikt, för nötter är viktigt. Däremot hoppar jag vindruvor och russin.
    Ha det så gott, KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är osäker på detta begär efter russin som nyss uppkommit, har aldrig ätit russin tidigare och inte ens gillat russin.... KL ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥