Translate

.

.

söndag 26 juli 2015

Demolerade bilen........


Jag fattar inte den här bilens motorhuv, så jag tog och demolerade hela bilen..





Inte mycket kvar nu...


När jag var klar så tog jag mig världens tråkigaste promenad, bland moln och solsken..


Sopor...


Sedan gjorde jag något som jag aldrig numera gör, köpte pizza med mozzarella och salami, väldigt god och väldigt fet.
Brödbitarna med vitlökssallad var god men jag hade föredragit en kålsallad till...




Så här ombytligt väder har jag nog sällan varit med om, när jag gör i ordning mig för sol så börjar det regna och när jag planerar för en fotodag i regnet med mitt fina mobilskydd så kommer solen, ärligt talat, jag blir förbannat!!!! ☻



Kram, K





20 kommentarer:

  1. Så kan en bli .... men kul bilder fick du til iaf; kram i regnet

    SvaraRadera
  2. Alltså..nu blev jag jättesugen på pizza!!!!! Skulle ju smaka väldigt bra idag...efter en helkväll igår!!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Antar att det blev en pizza :))))

      Kramen ♥

      Radera
  3. Oj vad gott! Men pizza får vara för min del ett tag till. Ikväll ska jag smörja kråset med indisk mat - inte fy skam det heller :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Älskar indisk mat så du får allt äta gott du med... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  4. Akta dig så att inte du inte får bilägaren efter dig när du hanterar hens bli så! :)
    Pizza är gott ibland, men ack så fet och för det mesta onyttig! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, hjälp det tänkte jag inte på och det är en riktig muskelknutte.. ☺

      Kramar ♥

      Radera
  5. Kul bilder. Och pizzan ser god ut. Jag är också himla trött på vädret. Allt ösregnande har fått blommorna att tappa bladen. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är svårt att inte påverkas av vädret, men vi håller tummarna för slutet av veckan...

      Kram ♥

      Radera
  6. Annorlunda med en bruscetta till pizzan... Men tomaterna såg goda ut i alla fall. Haha! Pizza är gott, i lagom mängd. :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag åt tomaterna men inte brödet, tyckte bröd på bröd var lite väl att ta i.... ☺

      Kram ♥

      Radera
  7. Kul bilder. Och pizzan ser god ut. Jag är också himla trött på vädret. Allt ösregnande har fått blommorna att tappa bladen. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, här tror jag det blivit dubbel kommentar, ibland blir det så...

      Kramen ♥

      Radera
  8. Hahaha! Ja tänk vad vädret kan göra med ens humör och ens leklust! Hur f*n fick du till det med bilen - du måste vara en mästare på Photoshop. Asgarvade:-)))

    Åsså försökte jag klura ut om du befinner dig i Vasastan eller på Söder. Borde veta - egentligen. Men eftersom de godaste pizzor görs på Söder så...

    Pizza har jag inte ätit på år och dag. Å dessa små bruscettas hade jag nog föredragrit före den ofta ganska sura pizzasalladen. Mums!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag ångrar pizzan idag, känner mig större och väldigt onyttig.... ☺
      Är kålen riktigt fräsch så tycker jag den salladen är god men oftast är det gammal kål som gjort sitt som man får..... Kramen ♥

      Radera
  9. Bilen blev unikt fin haha. Pizza äter jag sällan, får halsbränna det slår aldrig fel, men jädrans så gott. Ett bedrövligt väder vi har, men vad göra ? En värmande kram till dig i denna kylan, regnet och blåsten.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, tur det finns saker att leka med.... ☺

      Kram på dig ♥

      Radera
  10. Oj, det blev ju ett släp när du var färdig med bilen :)
    Och pizza är gott då och då!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alltid nåt, tänk om den försvunnit helt? hi hi...

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥