Translate

.

.

måndag 8 juni 2015

Enya ( Full Album ) The Best of Enya














Jag förberedde mig för en ny omgång i telefonkö, det går åt mycket energier och tankarna skickar ut många olika känslor. Men så ringde hon min läkare och gav mig en tid så nu är allt bra, även örat är mycket bättre. Tack alla underbara läsare för ert stöd, ni är bara helt underbara, TACK! ♥

En ny mulen grå dag står och väntar på att jag skall göra vad jag vill med den och jag väljer som vanligt att göra det bästa av den. Gör det du också vettja, ☺

Kram, K ♥




17 kommentarer:

  1. Så bra att din läkare ringde och gav dig en tid. Och skönt att örat känns lite bättre :)
    Önskar dig en fin måndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det underlättade allt, jag hann ladda i onödan, hi hi....

      En fin måndag till dig.

      Kram ♥

      Radera
  2. Tack för din synpunkt. Visst kan man tycka att det kan kännas som forever young... Men det är inte därför jag gör det, OM jag gör det... Mer för att jag tycker det är häftigt. Jag har en kollega som precis fyllt 60, hon har blått hår... :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jo, det var snyggt och du kommer kanske passa i det, kör på du bara... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  3. Härligt att läkaren ringde upp, det underlättar betydligt. Dessa telefonköer är ett gissel, tar mycket energi och ork.
    Fint att örat känns något bättre, hoppas att huvudvärken också har lättat.
    Hoppas du får en fin dag.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det var skönt, nu fick jag en massa tid till att behandla ett annat strul...
      Hade inte huvudvärk utan ont i örat, men det är bättre nu...

      Kram på dig ♥

      Radera
  4. Kanske var det den positiva energin som flödade i samband med att din läkare ringde och ibland hjälper det med en massa tankar...
    Bra att örat är bättre och att huvudvärken släppt en del.
    Att göra det bästa av dagen är nog så viktigt för vädret kan man inte rå på.
    Skickar i alla fall lite sol till dig. Jag har gott om den.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Ditte för solen du skickade, jag skall förvalta den väl, hi hi hi...

      Kram på dig ♥

      Radera
  5. Enya sjunger vackert, har skivor här.
    Vilken tur att du nu äntligen kom fram till din läkare och att örat är bättre nu. Själv dricker jag Echinacea, har en knepig känsla i kroppen som jag motar bort. Jag ska ut!
    Njut av dagen. KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bli nu inte sjuk nu kära vännen.

      KL ♥

      Radera
  6. Skönt att örat är bättre nu, och att du har fått en tid!

    Ha en bra start på veckan! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det är skönt, men man lämnar tydligen inte ett strul före ett nytt dyker upp som är mist lika jobbigt om inte värre.... Min inre stillhet provas men jag observerar och stannar kvar i min närvarande medvetenhet, ti hi...

      Kram på dig ♥

      Radera
  7. Då blir jag också glad när du fått tid!
    Godtidskram :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tyckte du skrev godnatt och tänkte: va går hon och lägger sig nu, hi hi...
      Godtidskram ❤

      Radera

    2. Jag tyckte du skrev godnatt och tänkte: va går hon och lägger sig nu, hi hi...
      Godtidskram ❤

      Radera
  8. Skönt att du är bättre, ha en härlig tisdag. Kram på dig.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥