Translate

.

.

onsdag 10 juni 2015

Armband











Igår flyttade detta fina armband in runt min arm och här under länkar jag till designern och hennes blogg.  Lenas smycken är gjorda med största noggrannhet och en massa kärlek såklart. ☺



Denna bloggare har jag förövrigt bloggat med sedan Expressentiden så det börjar nog bli en så där
 8-9 år hjälp, jösses så fort tiden går, bloggar jag bort mitt liv? ha ha ha... Skojar, bloggandet har blivit en livsstil och jag vill inte vara utan den och er underbara härliga läsare. Utan er blev det ingen blogg. Så tack för att just DU finns.♥





Nu på morgonen har jag en tid att passa, skall kolla vad det kan vara för fel på min lilla kropp, öra och synrubbningar...

Ser bilden konstig ut så kanske även du har fått synrubbningar, hi hi hi, skojjar bara... ☺


Ute halvsol och 17,6 grader.



Det bästa av dagen till dig


Kram K









38 kommentarer:

  1. Så fint armband, ja den bloggaren är duktig, jag har köpt tidigare, men då handlade det om skyddsänglar.
    Jag har inget att passa idag, utan följer bortrövandet av Lisa, inte så långt ifrån mig, otäckt.
    Ha en bra dag du, och hoppas du får ordning på dig ;)
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så typiskt, jag tog upp allt till och med örat men det glömde vi båda bort att titta i.... Fast jag har inte ont längre så det kanske gick över av sig självt...

      KL ♥

      Radera
  2. God morgon ,,,,fint armband finns många duktiga som pysslar med sånt ..ha en vacker dag kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Piedra gör fina smycken " personliga smycken" hon tillverkar även andra saker och gör det med bravur :) Med andra ord är hon väldigt mångsidig med de saker hon tillverkar. Hoppas att läkaren hittar vad felet är med ditt öra, osv... och att du snabbt kan få hjälp att bli av med eländet... Kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Precis, du satte orden jag själv inte fick fram i inlägget. ☺
      Örat glömde vi, men det gör inte ont längre...

      Kramen ♥

      Radera
  4. Oj vad länge du har bloggat, skoj!
    Armbandet var riktigt snyggt, får kila in där och kolla.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, åren går och bloggisarna består... ti hi....

      Kramen ♥

      Radera
  5. Snyggt armband!
    Tänk att du varit med i bloggvärlen så länge, bara drygt två år för mej.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är länge nu, varken kan eller vill vara utan bloggen även om jag inte har hela mitt liv i den.... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  6. Så fint armband :)
    Och vad länge du har bloggat! Kul :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag börja komma till åren i bloggen, hi hi hi...

      Kramen ♥

      Radera
  7. Armbandet var verkligen jätefint! Tack för tipset! Jag skall titta in där senare idag.
    Hoppas du nu får veta vad som orsaker din värk och att du också kan få hjälp så att du inte skall behöva ha ont.
    Vad länge du bloggat! Ja, tiden går fort när man har trevligt, visst är det så.
    Jag började blogga i september 2007 när vi bodde i Peking och sedan har jag fortsatt för att jag tycker det är roligt.
    Och tänk så många "nya" vänner som tillkommit genom Blogglandia.
    Här har jag börjat mitt sommarlov idag och skickar blommiga jordgubbshälsningar till dig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då har du ju bloggat nästan lika länge juuuu......
      Tusentack för jordgubbarna, de smakade bra... Mums.... ☺

      Kram ♥

      Radera
  8. Du är duktig med att fixa till dina vackra bilder.
    Håller tummarna för att det ska gå bra med undersökning och diagnos.
    Ja du, tiden går, jag kommer ihåg dig ifrån Expressen tiden, fast det är så länge sedan. Vi håller ihop och hjälper och stöttar varandra.
    Mycket fint armband.
    Varm kram fina Comsi Comsa.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack fina... Först hade jag på tok för lågt blodtryck, sedan försökte hon om och om igen tills jag blev nervös och då blev blodtrycket normalt. Hm, känns inte helt okej...

      Varm kram ♥

      Radera
  9. Vilket fint armband! Snygga smycken kan man inte ha för många av. Jag började själv blogga på expressen men sedan flyttade jag till wordpress. Tänk så många år som gått...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Javisst var det fint? ☺ Åren bara försvinner snart sitter vi alla i gungstolen som kanske blir modern igen, *ler* och knappar på tangenterna och påminner varandra om vilken dag det är. hi hi hi....

      Kram ♥

      Radera
  10. Vilket superfint armband! :-)

    Hoppas du får hjälp nu när undersökningen är gjord.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag skall ta prover sedan får jag en remiss till en ögonläkare för synrubbningarna. Örat glömdes bort men det gör inte ont längre så då har det väl blivit bra av sig själv... Kramen ♥

      Radera
  11. Tack för länkningen, fina du! Glad att du tycker om armbandet! Tycker liksom att det var du. Jättefin bild! Stor kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag älskar armbandet och det sitter som en smäck på armen. ☺ Stor kram ♥

      Radera
  12. Så fint armband !! Förstår att du gillar det :)
    Hoppas det gick bra med tester
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi glömde örat, ha ha, men det gör inget för jag har inte ont längre.... Prover skall tas....

      Kramen ♥

      Radera
  13. Så fint armband :-)
    Hoppas läkarbesöket gick bra, krya nu på dej!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, jättefint är armbandet... Kram på dig ♥

      Radera
  14. Verkligen jätte fina armband!
    Hoppas det gick bra hos läkaren och att dom hittar vad som är på tok med kroppen!
    Ta hand om dig! ♡
    Kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. Sköt om dig själv på din bröllopsdag. ☺

      Kramen ♥

      Radera
    2. Tack! :)
      Alla kom hem jätte sent ikväll från olika aktiviteter så vi ligger bara på soffan och tar igen oss!
      Kram!

      Radera
  15. Så fint armband, ska gå in och kika på det. Hoppas det gick bra i dag så du får ordning på din syn och öra.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, min läkare skickar remiss till ögonläkaren....

      Kramen ♥

      Radera
  16. Lång bloggtid du har! BRA!
    Vackert armband, roligt och lite mer speciellt då en har liten anknytning till "skaparen"!
    Nästa gång jag" läser in hos dig" d¨jag inte varit här ska jag läsa från där jag sist var -
    då blir det mer sammanhang eftersom du skriver varje dag ....
    Läskram

    SvaraRadera

  17. Hi hi hi, jag har inte tänkt på att någon kanske inte greppar vad jag berättar om jag fortsätter en annan dag där jag slutade... Skall tänka på detta... ☺ Man lär så länge man lever. ☺

    Fortsättningsläskram ♥

    SvaraRadera
  18. Tack själv att du finns.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥