Translate

.

.

onsdag 13 maj 2015

Odenplans tunnelbanestation från luften






Här ser ni Odenplans nya tunnelbanestation upp från luften sett, tog mig en några hopp med Parkour igår. ☺ Tittar ni på sidan så ser ni att man gjort sittplatser enda upp, kan ni zooma in bilden så ser ni bättre... Här blir det fint med alla trappor dem gjort som man kan sitta och vänta på någon, en bra träffpunkt kort och gott. ☺




Med en kopp kaffe vill jag önska http://margot64.blogspot.com/
Välkommen som gammal ny trogen  följare.






Lite musik bara om du vill...


Själv ha jag fastnat för denna, hör hans låt i huvudet hela tiden, så nu vill jag lyssna på honom utanför huvudet, he he...

Det låter lite märkligt först men snart kommer låten igång.









Hoppas du är vid gott mod och att din dag blir bra. ♥

Kram, K


18 kommentarer:

  1. En solig god morgon! Saknade det gula klotet igår.
    Lyssnar på lokalradion, det är vad jag klarar av på morgonkvisten. Zoega's rinner ner i strupen just nu, strax blir det havregrynsgröten.
    Igår postade jag ett brev till doktorn och ett brev med kopia till sköterskan. Undrar om jag får reaktion alls?
    Jag är vid gott mod, händer en del här.
    Ha det bäst! KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här har vi ingen sol men inget regn heller, iallafall inte just nu...

      Kanon att du skrev och postade brevet, man måste få ur sig saker så de inte fastnar i huvudet på en.

      KL ♥

      Radera
  2. Godmorgon :)
    Det kommer bli bra med sittplatserna :) mina kompisar bor vid kyrkan så mysigt !!
    Hoppas att du får en underbar onsdag och ledig helg nu
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar

    1. MornMorn! :-)

      Sittplatserna blir jättebra, trevligt och inbjudande kommer det att bli....:-)

      Här är det molnigt men uppehåll.

      Kramen på dig ♥

      Radera
  3. God morgon ....ja sittplatser är toppen , blir nog super bra :) hoppas du har det bra å får en fin dag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror det blir bra det här, sittplatserna kommer nog att fyllas fort..... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  4. Skickligt att foto mitt i hoppet ,-))))
    Härligt foto ,-)
    Sitter nu och lyssnar på sista låten, bra!
    Hoppas du är vid gott mod du också ,-)
    KRAM från mig, Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är vid gott mod men har träningsvärk efter gårdagen. :-)
      Andreas Moe har en helt fantastisk röst. Step down from it - blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på den. Det är en låt som fastnar och jag kommer på mig med att gå och sjunga på den....

      Kramen ♥

      Radera
  5. Det blir nog bra med sittplatserna :)
    Hoppas du får en fin och solig dag!
    Kram från ett regngrått Helsingborg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Med sittplatserna blir det nog bra, värre är det med solen. :-)

      Grå kram från mig ♥

      Radera
  6. Bra klättrat av dig. Synd att jag inte kan zooma, men, jag får åka in till stan istället och titta, för detta är något nytt för mig. Förr då jag jobbade vid Surbrunnsgatan var jag nästan dagligen vid Odenplan, men nu var det flera år sedan. Dags för en utflykt.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du får åka in och titta, det är fortfarande arbete kvar men snart skall det väl stå klart...

      Kram till dig fina ♥

      Radera
  7. För att vara en tunnelbana så tycker jag att den är väldigt högt upp... :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gapskratt, själva tunnelbanan är förhoppningsvis lite längre ner. :-)))))

      Kramen ♥

      Radera
  8. Inget för höjdrädda mig. Att ta ett sådant foto alltså.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, nej kanske inte... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  9. Wow vilken ljuvlig bild - med höjdskräck kommer den omistliga känningen från knävecken - där sitter min svindel ..
    men det är ljuvligt också och se det lite från ovan ....
    snyggt jobbat at ta sig upp och njuta en trappa på det sättet .. ;)
    kram

    SvaraRadera

  10. Nej men det har jag inte tänkt på, man skall ju ta sig upp för dessa trappor också, hm... Skojjar för det är inte så högt som det verkar på bilden... :-)

    Kramen ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥