Translate

.

.

torsdag 21 maj 2015

Nu skall visst sommaren komma.....










Jag kom mig iväg till sjukgymnasten och tränade på bra, en Alvedon och en Ipren gjorde susen, nästa vecka om jag är frisk skall jag börja träna två gånger i veckan i deras gym. Armen blir sakta bättre och idag har jag knappt ont längre. Gick in till Åhlens medan jag ändå var där uppe, köpte ingenting,









Idag kurerar jag mig, vaknade på natten och gick upp för att dricka vatten när jag kände mig svimfärdig, kroppen säger verkligen ifrån när hjärnan inte förstår!

En fin torsdag till dig, snart helg och nu skall visst både solen och värmen komma.








Kram, K

33 kommentarer:

  1. Visst är det underbart att solen och värmen ÄNTLIGEN är här.
    Synd att ligger sjuk då! ♡
    Skönt att armen känns bättre.
    Hoppas att du kryar på dig redan till helgen så du kan njuta av att vara ute.
    Jag har bestämt att jag ska vara frisk när jag vaknar imorgon! :)
    Hoppas att viljan kan styra över kroppen!
    Ha en skön dag i sängen!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Stannar inte i någon säng, går ut en stund men jag tar det väldigt lugnt....
      Du är frisk när du vaknar i morgon och det är jag också, så det så!!!!!

      Kramen ♥

      Radera
  2. Det låter ju härligt att sol och värme är på väg :)
    Hoppas du snart ska känna dig bättre!
    Kram och krya på dig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, så småningom blir det väl bättre, :-)

      Kramen ♥

      Radera
  3. Så skönt att träningen gick bra och att armen känns bättre! Vissa saker tar tid på sig att läka. Hoppas att du har rätt när det gäller sol, sommar och värme!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det hoppas jag också att jag har, rätt om vädret alltså... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  4. Härligt att du gör framsteg med träningen, det gäller att envetas. Jaa, nu vill vi ha sol och sommar, än är det lite för kallt, men glad över solskenet!L
    Lägger märke till att bilderna i den nya mobilen har annat format än min gamla. De är mer långsmala. Bra skärpa!
    Ha det gott, KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Om man inte vill ha avlånga så kan man justera det (tror jag) Men det får vara som det är en stund framöver....

      KL ♥

      Radera
  5. Jag vill verkligen ha värme och sol och sommar nu... I min stad har bara maj månad varit mulet, regnigt och trist.... Krya på dig! Kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är himla trist att du inte fått något väder att njuta av i maj, jag har åtminstone fått några soliga dagar.... Kram på dig ♥

      Radera
  6. Fortsätt att krya på dig!

    Skönt att armen blir bättre och bättre :-)

    SvaraRadera
  7. Du får ta det försiktigt!
    Så sommaren ska komma nu? Ja, man kan ju hoppas...

    SvaraRadera
  8. Visst känns det mesta bätttre om "soldropparna" inte faller varje dag.
    Så bra att sjukgymnastiken har god verkan och det verkar positivt att du snart får träna två ggr/vecka. Men bäst att inte ta i för mycket.
    Kanske en stilla promenad kan vara något idag om du känner dig bättre. Här är det halvsol nu och +14.
    Skall ånga iväg ut på stan och vidare till Uppsala för Max avslutning på förskolan. Och i kväll kommer goa "Pekingvänner" på besök.
    Önskar att du skall bli piggare.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Var ute en sväng "men du" det är ju svinkallt.... Fy och brrrr......
      Så roligt med Pekingvännner på besök.... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  9. Du har så rätt så, nu har vi fått sol och varmare, kanske det håller i sig.
    Fint att det gick bra att träna och att du känner dig bättre, att inte ha ont, det är lycka.
    Varm kram till dig och forsätt krya dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var inte så varmt som jag trodde, jag sitter nu och fryser inne, skall lägga mig på soffan under filten.... Varm kram ♥

      Radera
  10. Det är så skönt när man vet att allt det härliga troligen är på gång! Hoppas att du känner dig bättre nu! KRamar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä, det är bara vädret som är lite bättre men inte jag.... Kramen ❤

      Radera
  11. Asså jag hatar att vakna på natten för att dricka vatten >.< så jobbigt, största dilemmat. Typ: är det värt att gå upp från sin varma och sköna säng för vatten? haha det är det, men inte just där och då för mig xD

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är klart att det är värt att lämna sängen för att få dricka vatten. :-) frågan är om det var värt att skriva om det, he he...

      Kramen ❤

      Radera
  12. Jajamensan.......nu kommer solen.

    Kram.

    SvaraRadera
  13. Det var riktigt skönt i dag och förhoppningsvis blir det varmare framöver nu - vi är ju snart i Juni så det börjar ju bli dags.
    Jag är glad att din arm börjar bli bra.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja tänk att vi snart är i juni, vart tog april och maj vägen.
      Att bli av med värken är härligt, men jag kommer att få träna armen flera år, skadan var så stor att den aldrig kommer att bli som den var...

      Kramen ❤

      Radera
  14. Den är så välkommen den där sommaren. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, solen och värmen kommer sannerligen inte en dag för tidigt. Kramen ❤

      Radera
  15. Ta det lugnt och lyssna på kroppen !!!
    Skönt att slippa det onda i armen :) och hoppas att träningen kommer igång nästa vecka..
    Önskar dig en härlig och litte kryare fredag
    KRAMISAR

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tar det jättelugnt jag bara sitter och leker med dator, bästa fredagsnöjet, hi hi hi....

      Kramisar ♥

      Radera
  16. Sommaren kommer! Gott det går framåt med arm o träning!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Börjar tro att jag är lite för optimistisk när det gäller sommaren ingång. Ute är det grått och inne är det kallt. Fast jag har varma filtar och mat i kylen så jag skall inte klaga. Ha ha...

      Kramen ❤

      Radera

    2. Börjar tro att jag är lite för optimistisk när det gäller sommaren ingång. Ute är det grått och inne är det kallt. Fast jag har varma filtar och mat i kylen så jag skall inte klaga. Ha ha...

      Kramen ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥