Translate

.

.

fredag 29 maj 2015

Kan inte få nog av hissar :)









Tog denna bilden idag bara för att inte känna mig så ensam alla 12 trappor, smart va?
Hittade ett roligt bildprogram som jag gärna tipsar om: Mirror Collage heter det och är gratis på Play butik.







Strödde över strösocker och rullade in pannkakorna, med ett glas iskall mjölk blir det rena barnkalaset, ti hi.... ☺







Veckans träning är ödelagt!!! ☻


Den bästa kvällen till dig med eller utan pannkakor.


Kram, K



16 kommentarer:

  1. Pannkakor såg gott ut! Men nu har jag ätit rejäl lunch i Sturegallerian idag så det får möjligen bli en lite räkmacka i kväll. Måste ju komma i form till Let´s Dance. Alltså glida på en räkmacka såväl som äta den.
    Läcker hissbild! Skall titta om Mirror Collage kan finnas även till "ajfånen".
    Trevlig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lets dance började nu, in gled de alla in som på en räkmacka, hi hi...
      Jag har inte sett just Mirror Collage på appstore men liknande finns nog...

      Trevlig kväll å du glömde tala om vad du åt på lunchen men det får jag kanske veta när jag kikar in till dig.

      Kram ❤

      Radera
  2. Mm så gott med pannkakor gärna ska sockret knastra i tänderna mumsigt. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var gott, men det får inte bli för ofta jag njuter av knastrande sockerpannkakor. :)
      En gång ibland gör ingenting.
      Kramen ❤

      Radera
  3. Pannkakor är aldrig fel! :)
    Och med kall mjölk....Mums!
    Ha en fin lördag!
    Kram! ♡

    SvaraRadera
    Svar

    1. Pannkakor är gott men jag tycker man blir hungrig fort igen.... :)

      En fin lördag till dig!

      Kram ❤

      Radera
  4. Pannkakor som man strör socker på och rullar in är faktiskt ganska så gott likväl att göra fyllda crepes ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Crepes är jättegott, varför äter jag aldrig det nu för tiden?

      Kram på dig ♥♥

      Radera
  5. Det där spegelprogrammet måste jag kolla! Tack för tips!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det måste du bara prova för det är jättekul. :)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Grannbarnen med en pappa från England lärde oss att äta pannkakor med citron och socker. Det lät jättekonstigt men är väldigt gott faktiskt!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Citron? Wow, tja varför inte? ☺

      Kramen ♥

      Radera
  7. Äter du också pannkakor med strösocker ... visst är det gott gotti gott gott!!! Gör några pannkaksbilder i det programmet :-)
    Kramisar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag gillar strösocker på pannkakorna.
      Jag har inga pannkakor att fota ju, alla är uppätna.. :)))

      Kramisen ❤

      Radera
  8. Svar

    1. Gör dom själv och skicka bilden vettja, ha ha ha.... ☺

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥