Translate

.

.

lördag 30 maj 2015

Isabellah Andersson vann Stockholms Marathon 2015








Isabellah Andersson vann Stockholm Marathon för sjunde gången på sju försök, jösses säger jag och gratulerar....

Dagen var regnig men det var kanske bra för dem som sprang, jag sprang jag också, men tvärs över Odengatan precis innan en klunga med löpare kom, tihi....

Sedan kom dessa två, tyvärr fick jag inte bästa bilden, visste ju inte att häst och vagn skulle komma förbi, undrar vem det var, någon som vet? 







Regnet fortsätter och jag slipper att tvätta fönster!



Kram, K





16 kommentarer:

  1. För en gångs skull hade jag regnfritt hela dagen idag, men däremot har jag haft en huvudvärk som inte velat försvinna. Det är starkt gjort att vinna Marathon så många gånger. Grattis till Isabellah! Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men det är ju helt otroligt att vinna på detta sättet, stackars de andra som kämpade och slet...☺

      Här är stan full av vatten, alla ser ut som dränkta katter. :(

      Kramen ♥♥♥

      Radera
  2. Svar

    1. Ja, verkligen, jag undrar vad hon har för motor i sig? ☺

      Kramen ♥

      Radera
  3. Stort grattis till henne!

    Kram till dig <3

    SvaraRadera
  4. Gårdagen bjöd på lite av varje i väderlek. Trollspöet funkade relativt bra.
    Grattis till henne, hon som sprang och vann ;)
    KL ♥ och en skön söndag till dig ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sjunde gången vinst av sju försök är ju bara så stort.

      Ha en fin söndag mammaGerd ☺

      KL ♥

      Radera
  5. Häst och vagn. Så vackert.
    Haha......du sprang ju åxo. Tur du inte vart omkullsprungen hihi.
    Ha en underbar fin söndag.
    Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det kom en klunga några meter i från mig men jag bedömde läget och satsade på att springa tvärsöver gatan, undrar om jag blev fotad? ☺

      Kram från mig ♥

      Radera
  6. Det kanske satt ett brudpar där i vagnen! Ovanligt att se ett sånt ekipage mitt i stan, men visst är det ståtligt :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tyckte det var två killar i sina höga hattar, vet inte.... Tusan också att jag inte såg när de kom....

      Kram ♥

      Radera
  7. Duktigt av henne! Jag brukar ju också springa maraton, fast inte just den där varianten... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du kanske springer som jag, tvärsöver? ☺

      Kramen ♥

      Radera
  8. Visst är det fantastiskt av Isabellah Andersson att vinna så många år i rad. Och i detta regn dessutom. Var inte ute och sprang alls igår. Regnet lockade inte....
    Jo, jag sprang ut på balkongen ett par tillfällen.
    Vagnen med hästar? Kanske träning inför bröllopet den 13/6?
    I alla fall inte så vanligt med häst och vagn på Odengatan.
    Kram!

    SvaraRadera

  9. Ut på balkongen, vad gjorde du där i regnet? ☺

    Kväll kram ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥