Translate

.

.

tisdag 5 maj 2015

Gatuträning



Gammal torsk blev som ny... :-)
Hi hi hi, ser ni en bit av gaffeln? Den följde med av bara farten och det var inte meningen. ☺






Idag är detta en vanlig syn på Stockholms gator, det ser lite roligt ut men vad gör man inte för träningen och kroppens skull? ☺





Ute är det äckelväder så då kommer denna solstrålen bra till pass!











Efter dammsugningen kommer mitt hem att se ut så här, utsikten följer såklart också med. ☺

Bilden "tyvärr" lånad från nätet. ☺



Kram, K








27 kommentarer:

  1. Du har inte ändrat dig om att vara med i halv åtta hos mig än ? " ler " Jag kan anmäla dig till programmet :) Torsk är gott och inte minst lättlagat... Utsikten och boendet i sista bilden skulle jag inte ha nåt emot alls... Dammsuga däremot.... fast med musik går nog dammsugningen som en dans samtidigt utövar man en slags motion och då slipper man vara ute på gatorna och spänna musklerna, hi hi... Ha en bra dag! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he, inte i år, kanske nästa... :-)

      Kram på dig ♥

      Radera
  2. Jadu, "silly walks" blir allt vanligare :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Japp, jag skall gå ut och testa jag med... Lovar att fota, hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  3. Vilken fin gul dammsugare du har, undrar inte på att det blir fint.
    Jag ser ofta folk som joggar och så, men detta var något nytt, vad har han bakom nacken? Ser ut som om han har en liten säck där, kanske är det något ifrån skyltfönstret.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror han hade tyngder i nacken....Nu på våren kan man träna ute, det går jättebra det.. :-)

      Varm kram ♥

      Radera
  4. Vad du är "torsk" om dagarna :-) den där gaffeln gör inget - tvärtom tycker jag :-)
    och jag ska genast damsuga och torka fönstren , går det lika bra med svart damsugare?
    Krmis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det ser ut som om gaffeln är på väg att sno maten, ha ha ha...
      Svart dammsugare går bra men då måste det vara vitt damm... :-))

      Kramis ♥

      Radera
    2. Haha --- där satt den!

      Radera
  5. Haha! Ja, så där borde man kanske göra när man är ute och promenerar :)
    Ha en trevlig dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tänker börja med det, häng på nu du också... :-)

      Kram ♥

      Radera
  6. Gatuträning, vilken fasa för mig som har social fobi! Jag har gymfobi till och med. Klarar inte att träna när andra människor ser mig. Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar


    1. Har man social fobi är det nog så som du skriver....
      Jag tänker så här att eftersom jag finns så är det meningen att jag skall synas... :-)

      Kram ♥

      Radera
  7. Det ser gott ut och fint upplagt på din tallrik. Man äter ju med ögonen.

    Jädrans så skinande rent du kommer att få hehe.

    Ha en fin dag nu.
    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är konstigt det där: Man äter med ögonen men använder servetten på munnen, hi hi hi.....

      Kram på dig ♥

      Radera
  8. Gaffel eller inte, fisken såg i alla fall god ut :-) Hoppas det smakade bra!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fisken var fantastisk god, jag köper den när jag ser den har det kritvita köttet....

      Kramen ♥

      Radera
  9. Jag ser gaffeln och jag ser att nån tjuvätit innan bilden togs, ajabaja i bloggland! ;)

    SvaraRadera
  10. Vad gäller gatuträning vande vi oss vid detta ganska snabbt i Peking där det är ett stående inslag om dagarna. Dans förkommer också i organiserad form. Men mest på kvällarna. Så varför använda instängda gym när det går att träna på gatan..Och gratis är det också.
    Och du, klart att ditt hem kommer att se ut så här när du nu tagit fram den fina snabeldraken!
    Kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Säger desamma, varför stänga in sig på gym när man kan träna ute... :-)

      Nu är jag färdig, tänka sig vilken utsikt jag fick mitt i stan, hi hi hi...

      Kram från mig :-)

      Radera

    2. Säger desamma, varför stänga in sig på gym när man kan träna ute... :-)

      Nu är jag färdig, tänka sig vilken utsikt jag fick mitt i stan, hi hi hi...

      Kram från mig :-)

      Radera
  11. Nu har det hänt igen. Läste i förmiddags, men inte kommenterat. Jag måste ha kommenterat via tankarna, du kände väl det? Haha.
    Nu har du väl så fint hemma att inte en fjäder lyfter, hihi.
    Kvälls KL ♥

    SvaraRadera

  12. Bor man i stan så blir man aldrig fjäderfri ha ha...
    Det blir ofta dubbla kommentarer med Samsung förstår inte varför. Nu får vi se om det blir två här också, lite störande, grrrrr....

    KL ❤

    SvaraRadera
  13. Det blir torskrygg med äggsås i det här huset i morgon, utan streetträning! Vi klarar oss nog ändå! ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, utan streetträning. :-)
      Torskrygg med äggsås är ju också väldigt gott. :-)

      Kramen ❤

      Radera

    2. Ha ha ha, utan streetträning. :-)
      Torskrygg med äggsås är ju också väldigt gott. :-)

      Kramen ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥