Translate

.

.

onsdag 27 maj 2015

Dagens märkliga moln






Idag blev det färdiglagad mat från krogen. Kyckling med grönsaker och kokosmjölk, gott. ☺








Satt ute en stund i solen och studerade molnen, det här såg lite märkligt ut så jag ville fota, överst ser det ut som änglavingar (med bra fantasi) Sedan tycker jag bollen där bakom ser konstig ut med prickarna på sig. Tittar man extra noga så ser man dennes aura. ☺

Eller vad ser du?

Om en stund stänger jag telefoner, spel och teve och gör mig oanträffbar. Jippie☺




Kram, K








14 kommentarer:

  1. Vilken fin molnbild !!! Ser auran kring solen och undrar var prickarna är för ngt..skiner den extra starkt där ??
    God mat :)
    Ibland är det såå gott med att ta hem krogmat och bara sitta och njuta av lugnet
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet inte, tycker det är helskumt med prickarna.
      Det är gott att göra så här då och då, eller sätta sig ute och äta såklart. :-)

      Kramisen ❤

      Radera
  2. Jättefin molnbild! Och visst ser jag både änglavingar och auran. Jag kan se auran på människor också, häftigt.
    Vilken god mat! För min del tog jag något jag lagat från frysen, men det kan tänkas bli krogmat på helgen.
    Oanträffbara KL ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det häftigt moln, men vad kan det vara för prickar i solen?

      Snart oanträffbar :)

      KL ❤, ❤.❤

      Radera
  3. Oh, ser ut som Thaimat, en klar favorit hos mig.
    Visst var det märkliga noln fram på sen aeftermiddagen. Satt på balkongen och tittade ett tag och undrade över formationerna.
    Dina moln var spännande och jag grunnar över prickarna. Auran får jag titta mer efter, men änglavingarna såg jag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag grunnar också över prickarna och hur jag fick in dem i min bild?

      Kram till sig ♥

      Radera
  4. Hej!Jag tyckte att det såg ut som om månen tittade fram.Men moln kan se konstiga ut.Och kyclingen där var nog god.Nästa gång får jag komma ihåg kokosmjölk som piffar upp det hela.Kramen.Du sover väl nu?
    Inger

    SvaraRadera
    Svar

    1. Konstigheterna på jorden avspeglar sig på himlen kanske? ☺

      Jag är vaken och det är en ny dag, ler.
      Kramen ♥

      Radera
  5. Jag ser vad du ser och visst ser det lite annorlunda ut. Men himlen och molnens formationer är spännande och lever sitt eget liv...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det spännande och sker bara den minsta avvikelse så är vi där som hökar, tihi....

      Kramen ♥

      Radera
  6. Magnifik bild på molnen. Ser änglar, ett hjärta, en vassnost hund hälsar på en isbjörn ... tänk att Stockholm har glittriga bollar i molnen ... aurisk så det förslår!
    kram från bollfria moln i norr- men lite sol har funnits här ..

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite ovanlig var den allt, det var mycket du kunde läsa ur molnet Tove. ☺

      Kramen ♥

      Radera
  7. Vad är bollen? Månen?

    SvaraRadera
  8. Vilken som, båda är runda... :)

    Kramen ❤

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥