Translate

.

.

torsdag 16 april 2015

Morgonstund har ljus i sitt rum :-)




Ljuset väcker mig, jag känner armen är lite bättre, jag kan höjda den nu när jag tog fotot från min säng. Tror nej, jag är säker på att det var bra att jag gjorde som jag gjorde igår, jag löd kroppen och min lem (arm) :-)






Ja, nu kan jag också säga att jag även känner mig glad, lite busig och lite galen. Det bästa skall tas av dagen i dag, allt som är tråkigt sållas bort. Japp, jag skall fylla dagen med bara roliga och bra saker, Jippie!

Hoppas du mår bra och att du får en bra dag.


Kram, K


32 kommentarer:

  1. Det låter helt underbart. Solen är ju uppe också och gör dig sällskap på din "braiga" dag.
    Jag ska in till Sthlm, så håll tummarna, tack.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är det för sent att hålla tummarna tro, du är nog tillbaks nu? :-)

      Varm kram ♥

      Radera
  2. Det gör du helt rätt i för vi behöver glada och roliga dagar :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, sådana dagar behöver vi alla... :-)

      Kram ♥

      Radera
  3. Så ska det låta. Fyll dagen med roliga saker du. Det låter härligt glatt å positivt.

    GladKram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas du också fick en bra och glad dag. :-)

      Gladkram ♥

      Radera
  4. Härliga ljus bilder ,-)
    Så skönt att armen känns bättre ,-)
    Jag ska också ha en glad dag, nu har du peppat mig lite extra också ,-)))
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var gott att läsa, vi kan nog allt behövas peppas lite... :-))

      Kramen ♥

      Radera
  5. Ha en underbar dag! Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  6. Helt rätt! Vi behöver roliga dagar :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det gör vi sannerligen... :-)

      Kram ♥

      Radera
  7. Härligt, fina du, spritta på med leendet!
    Du kan ju få ha lite roligt åt mig, ajajaj...... skojar. Jag hoppar inte högt just idag, måste ta det lugnt, suck.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag skulle inte vilja vara i dina skor läs ögon i denna stund. :-)

      KL ♥

      Radera
  8. Spegel i sovrummet, kinky! ;) ;)
    Härligt att vakna till ljuset. Själv har jag både rullgardin och persienner för att hålla ljuset borta, men så sover jag ju ofta på dagarna...

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha, livlig fantasi du har.. :-))

    Jag borde haft gardiner som stänger ljuset ute för då kunde jag sova längre på mornarna. Persienner har jag ju men de släpper igenom ljus...

    Kram ❤️

    SvaraRadera
  10. Vad skönt att armen är så mycket bättre. Bra att du lyssnar på kroppen.

    Önskar dig en suverän kväll!

    You Rock!!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lyssna på kroppen bör man annars så förgörs man, hi hi hi,, Här rimmade jag... :-)

      Kram på dig ♥

      Radera
  11. Vilken vacker bild - och kul å se delar av dig på bild 2! Skönt med bättre arm och gladkänsla :-)
    Min dag en toppendag ....
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då skall jag titta in och se vad du har haft för dig denna toppdag.... :-)

      Kram ♥

      Radera
  12. Vilken härlig bild! Kram på dig :-)

    SvaraRadera
  13. Hoppas dagen blev som du önskade.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, ja jag har inget att klaga på... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  14. Låter helt perfekt! Och så skönt att armen smärtar mindre idag.
    Härliga bilder och nog känns de lite småbusiga....
    Stor kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Fredagskramen till dig Ditte ♥

      Radera
  15. Det gick bra i alla fall, fast du höll tummarna en aning sent. Eller rättare sagt, vi var hemma före tolv igen.
    Men du, det är tanken som räknas.
    Ha en finfin dag idag, fast det regnar.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det regnar.... Skönt att det gick bra trots allt, hi hi... Kram ♥

      Radera
  16. Ja det är väl härligt att känna sig så det gör jag ofta o så skall det vara :) ser fint ut i ditt rum o snygg dress :) hoppas smärtan ger sig av kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är bra nu med smärtan, nu är den alltså normal igen, he he... Kram ♥

      Radera
  17. Skönt att armen är bättre! Ja, man ska lyssna på sin kropp - och även sin själ. Och det gör du när du tänker ha roligt idag. Stor kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, idag är det en ny dag och då dammsugs det, om jag nu hinner... :-) Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥