Translate

.

.

lördag 18 april 2015

Egen konst









Ibland gillar jag att låta konstnären i mig komma fram, fast denna glas-blom-anordning vet jag inte om jag skall hissa eller dissa??? ☺

Ett mindre glas i kupan kanske men då skulle inte min blomma fått plats.
Kaffekopparna får vara kvar på fönstren ett tag, jag skiter i vad andra tycker, ha ha ha....

Just nu är det ljust och solen ligger där bakom hustaket, men redan på förmiddagen kommer de vackra molnen att sprida sig över den fina himlen.

Jag hade en dröm inatt, jag hade förlagt ett viktigt brev, jag letade och letade men kunde inte finna det någonstans. En vän kom och gav mig några blomknoppar... Brevet hittades aldrig....

Nu skall jag äta frukost och dricka kaffe och titta på vad som händer på nyheterna.



En hjärtligt, glad och fin lördag till dig bästa läsare.


Kram, K



23 kommentarer:

  1. Gomorron! Solen skiner så härligt här idag så lite lust börjar komma fram. Vaknade med en tråkig känsla, mina ögon, usch, besviken på blåmärksblafforna.
    Nu har jag tvättat rent och kanske kanske ger jag mig ut!
    Jag önskar dig en jättefin lördag! KL♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Usch nej, nu har du inte roligt vännen. :( Men se, snart blir du fin igen och en ny stjärna växer fram... :-)

      KL ♥

      Radera
  2. Det ser ju inbjudande ut där i ditt fönster med kaffekoppen.....nästan som ett café :)
    Ha en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Café ja just det, he he.... Är det därför det ringer på dörren stup i ett? ha ha ha... Kram ♥

      Radera
  3. Lite oväntad kombination men kul! Jag tycker du ska fortsätta med att låta kreativiteten blomma :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Oväntat var ordet... :-)

      Kram ♥

      Radera
  4. Jag tycker det ser himla fint ut med blommorna i fönstret!
    Hoppas att ditt viktiga brev kommer tillrätta under natten som kommer, haha!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, kommer det inatt tillbaka så ringer jag dig. :-)))

      Kram ♥

      Radera
  5. Kul med din kreativitet! Gillade verkligen glaset i kupan. Något för att mig att ta efter helt klart!. Och kaffekoppen var rolig, klart den skall sitta kvar.
    Kanske dyker brevet upp under dagen. Återstår att se...
    Jag letar också efter ett brev hemma, men det är inte i en dröm , utan ett viktigt brev som jag förlagt. Och jag minns inte var....
    Soliga hälsningar och kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej men Ditte, var det in i din hjärna jag tog mig inatt? :-) Oj, jösses och jag som trodde jag bara drömde, hi hi hi....

      Soliga och lite blåsiga hälsningar härifrån just nu... Kram ♥

      Radera
  6. ÅÅÅ det är ju jättefint - hissa!! :-)
    Hissa konstnären i dig också!
    Det är så roligt arrangera och fota!
    konstnärskram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, tack Tove :-)

      Konstnärskap tillbaks ❤️

      Radera
  7. Fin headerbild!
    glömde det ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, bilden är från Nåttarö :-)

      Radera
  8. Jättefint med glaset i skålen! Bra idé!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, leka bör man annars dör man... :-)))

      Kram på dig ♥

      Radera
  9. Hi hi härlig kopp där i fönstret!! :)) & vackert arrangemang <3

    Vacker ny Headbild du fixat!!

    Nattkram från mej <3

    SvaraRadera
  10. Tack Lena, :))

    Nattkram ❤️

    SvaraRadera
  11. Låt fantasin och kreativiteten blomma du.
    Ha nu en fin söndag. KRAMKRAM!

    SvaraRadera
    Svar

    1. En fin söndag till dig också TantGlad :-)

      Kramen ♥

      Radera
  12. Fin bild du har lagt in här med vattnet och naturen. Är det i Sthlms skärgård?
    Jag skulle inte dissa din bild, fin kreativitet, annorlunda och speciellt med kaffekoppen. Du kan få komma hem till mig och göra det vackert i mina fönster också.
    Trevlig söndag och varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så snäll du är Wiolettan:-) Det är på Nåttarö bilden är tagen...

      Trevlig söndag och en varm kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥