Translate

.

.

söndag 24 september 2017

Skyltsöndag






BP  dagen till ära. Byggkranar och aktuella skyltar kör jag med idag.. 😉


Nog finns här en och annan skylt, det är bara att zooma på, hehe... 🤠



Tror det kan bli fint när bygget väl blir klart. 


Sådär ja nu ger jag mig för denna gång. 😁
Inne hos BP hittar du andra härliga snyltare.
Hahaha😂😂😂
RÄTTELSE
Skyltande skall det stå och inte snyltare. Fast det var ju rätt så kul. Jag skrattade högt iallafall. 🤣🤣🤣

Vet ni förresten att nu är det bara tre månader kvar till julafton. 🤶🏻

Glad söndag och kram på dig.
K ❤️

7 kommentarer:

  1. Haha! Snyltare?? :-D

    Förstod väl att du inte kunde motstå snyltsöndagen denna vecka heller :-)

    Vi har redan bokat in oss på middag på juldagen. Skönt att det inte är så lång tid kvar att vänta ;-)

    SvaraRadera
  2. God skyltsöndag på dig! Många skyltar har du. För mig är de inte klickbara, men jag kan dra med fingrarna, hihi.
    Tack för ditt inslag och KL 💙

    SvaraRadera
  3. Usch ja, det går så fort. Julen kan gärna vänta ett tag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Inlägget är såklart helt i min smak. Jag menar skyltar OCH byggkranar - dregel, dregel:-)
    Stavfel och tankevurpor kan ju vara hur roliga som helst och jag lovar att inte snylta;-)
    Påminnelsen om julen hade jag dock kunnat vara utan om jag ska vara ärlig;-)

    Tusen tack för fin skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  5. Tre månader till jul - ok, då får man börja på att bli snäll. Så att man får någon klapp. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Det har hänt något märkligt med mig. Jag längtar till julen. Planerar till och med att bygga ett pepparkakshus. Bara det får bli 1 advent, hihih.
    Alltid kul med felstavningar. Skrattade när jag läste det. Snyltar.
    kramis

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥