Translate

.

.

onsdag 10 maj 2017

Trött och ingen återhämtning




 

Har lekt med foton, eller rättare sagt gjort ett kollage. 

 

Gerd brukar visa fina cyklar med fina blommor, medan jag visar en ful cykel med fula blommor... 😁

 

Jag kämpar på dagarna så jag skall få min motion, samtidigt så tycker jag aldrig att jag gör tillräckligt. Så har jag inte tyckt tidigare för då har jag alltid firat mina framgångar, men nu är jag alltså sällan nöjd med mig själv.
Vet faktiskt inte vad som hänt men detta har skapat enorm trötthet hos mig. Måste nog inse att jag vill mer än jag orkar.


Fattar inte heller varför jag skall ha så bråttom med allt, allt skall ske på minuten, någon tid till eftertanke finns inte.
Min hjärna får aldrig tid till återhämtning, återhämtning så är så viktigt.

Lite tankar och lite gnäll. 

Kram, K ❤️

10 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!
    Och visst är det så att man ibland vill mer än vad man orkar! Och stressar gör man också ibland....till ingen nytta :( Men man är som man är!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det som är med mig är att jag försöker tvinga mig att göra rena struntsaker som både tar tid och energi. Kram ❤️

      Radera
  2. Gillar verkligen bilden med den där... flaskan (?) där man ser nån konstig växt... ;-)

    Hoppas du hittar orken snabbt och att du dessutom lär dig att ta det lite lugnare. Kanske stanna upp och lukta på blommorna?

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet du det är nog helt enkelt vädret som ställt till det med humöret, våren är en månad sen. 😡 Kram ❤️

      Radera
  3. Fina bilder ,-)
    Göra bilder får mig att koppla av, ingen återhämtning här heller!
    Full rulle alltid är det nåt och tider att passa.
    Vill ha mer energi att orka lite kul ,-))
    Ha det jättefint och ta hand om dig
    Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är just det, man får inte gjort det man vill göra...

      Kram ❤️

      Radera
  4. Ibland får man fundera över sin situation och kanske försöka förändra ett och annat. Helt lätt är det inte att förändra sig själv...

    Kram och var rädd om dig <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror det egentligen handlar om vädret, men det är klart - kanske borde jag ändra mitt sätt att se på vädret. 🙇🏼‍♀️

      Kram ❤️

      Radera
  5. Det är ju olika faser i livet och tillvaron och inte har vädret heller nu varit så hjälpsamt och stöttande. Men kanske kan du fundera över vad du tycker om att göra och göra mer av det. Och att inte göra något alls är också ett förslag. Bråttom behöver du ju inte alls ha egemtligen utan en sak i taget räcker bra och ibland ingen alls.
    Kram och många tankar.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jo flytten tog mycket kraft, fast jag inte kände det just då för då var det en ren glädje... Men kroppen och knoppen fick slita....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥