Translate

.

.

söndag 7 maj 2017

Skyltsöndag



Bloggar från datorn, trodde inte det skulle bli någon skyltsöndag  men jag bidrar med ett par...
Hos fina BP som förvaltar skyltsöndag kan du se alla andra som också skyltar.


Tropical summer, ja mors du, har precis plockat in balkongblommorna
innan dom fryser till is. Nu får vi rejält kallt och kanske även lite snö.


Den här fulingen har smugit sig in som annons på WordPress bloggar - gillas inte!

Nu skall jag leta fram vinterkläderna, tjoho...


Kram, K





15 kommentarer:

  1. Sista skylten är en fuling som man bör akta sig för!;)
    Vinterjackan hänger framme, hihi!
    Kram❣️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Usch ja, lade in den bara för att varna.....

      Kram på dig ♥

      Radera
  2. Så kul att du skyltar även idag - du är ju "stammis" här, så jag hade nog undrat vad som hänt om du inte skyltat;-)
    Wrapiano - genialiskt! Vapiano i ett nötskal fast utan pasta entar jag;-)

    En tropisk sommar har jag ingenting emot - 24,5 grader här idag. Men iskallt och snö den 7-8 maj - nej tack! Skickar upp lite värme till dig:-)

    Så WP har också börjar med dessa fulingar. Åååååhhhhh vad jag avskyr dessa annonser som säker lurar många.

    Toppen skyltning hos dig som alltid! Tusen tack för den och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är för att jag inte kan blogga från nya telefonen som det nu är. Någon Appleaffär behöver jag inte besöka det är inte där problemet ligger.
      Men jag har ju dator hemma och även andra mobiler så jag hittar nog på någon utväg, för skylta måste jag ju göra. :)

      Kram ♥

      Radera
  3. Nej, den gillas inte för jag är ganska så säker på att allt är bluff och båg så jag struntar bara i det.

    Hoppas du får en bra start på veckan <3

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Såklart det är bluff, det är därför jag så intensivt ogillar sidor med annonser...

      Kram ♥

      Radera
  4. Avskyr annonser, särskilt de fula, som den sista, bra bluff och elände ;)
    Skyltsöndagsmåndags KL <3

    SvaraRadera
  5. Ajdå... Ser att det var på min blogg den där fulingen huserade. Vill bara säga att jag är synnerligen oskyldig själv, har INTE bett den vara där! :-(

    Men snövarning? Det lät verkligen bedrövligt. Hoppas det är ett tomt hot!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hihi, vet att fulingen inte kommer från dig. :)
      Ja.det snöar faktiskt lit från och till....

      Kram ♥

      Radera
  6. Ja vinterkläder här med i Sundsvall... Hade några flingor snö fallande i morse, och några ikväll... Grattis till en så exklusive vinnare :) En på miljonen ;) Kul första skylt!!! Känn dig lyckligt lottad också :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Undrar hur lyckligt lottad den är som går på fulingar och klickar in... :)

      Kram ❤

      Radera
  7. Här har vi skön sommar och dte är riktigt behagligt, men jag får väl bereda mig på att gå i ide när jag kommer hem. Idag har jag haft +26 och det är sommarklädsel som gäller.
    Ser att Vapiano fårr konkurrens. Kul!
    TRist om denna reklamskylt nästlat sig in på wordpress för där har den inget att göra. Får nog kolla min blogg.
    Tack för din syltning och skickar lite sol och värme.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack! Men det tar nog tid innan värmen kommer fram.... :)

      Kram ♥

      Radera
  8. Ja du den här sommaren lär dröja om vi skall få bakslag efter bakslag. Idag höll jag på att frys ihjäl på morgonpromenaden. Kollade tempen och såg att det var 12,5 grader så det var ju varmt men herre min je det var i solen........så jag har frusit hela dagen. På några ställen har det snöat också idag tisdag. Men den kommer sommaren och hoppas hoppas den blir varm och skön - en tropical summer. Finfina skyltar och visst så tråkigt med sådant som smyger sig på en i bloggen.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥