Translate

.

.

måndag 8 maj 2017

Nordliga vindar




Det syntes på himlen att kylan skulle göra ett besök. Jag hade varit 
och inhandlat några blommor, men dem fick jag snällt plocka in i värmen.


Det är inte utan att man jag tappade hakan när väderomslaget stod klart för mig.
Stora trösten ligger till att det i slutet på veckan återigen skall bli lite varmare.

Så denna vecka skall jag passa på att göra allt som jag inte gör under de soliga dagarna.


Hoppas du får en fin start på nya veckan
- glöm inte klä dig varmt.


Kram, K





16 kommentarer:

  1. Gomorron! Mina blommor fick stå kvar ute, det verkar som om de klarade sig.
    Kyligt nu men solen är fin.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här blåser det stormbyar - Har nu blommor lite överallt här inne...

      KL ♥

      Radera
  2. Så fina blommor du har köpt! Tur du tog in dem så de inte frös ihjäl!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var tvungen att visa lite barmhjärtlighet. 😃

      Kram ❤️

      Radera
  3. Vackra blommor ,-)
    Mina är ute och kallt är det, precis nu är det bra tid för innejobb ,-))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kanske hade jag inte behövt ta in mina? Bor högt och det blåser och snöar något förfärligt... Kram ❤️

      Radera
  4. Snällt att rädda dom fina lavendlarna! Utom dom gula då - vad har dom gjort för ont? ;-)

    Hoppas värmen kommer snart igen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gulingen är också inne nu men den rackarn är van vid kyla och blåst.
      Kram ❤️

      Radera
  5. Tvära kast även i Skåne. I lördags funkade det nästan med shorts - idag åkte vinterjackan fram igen....
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Har i dagens inlägg skickat upp lite värme till dig och dina fina blommor. Hoppas det uppskattas;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tusen-tack för det, jag står och tar emot med öppna armar... :)

      Kram ♥

      Radera
  7. Här var det bara 4 grader i morse så vårjackan fick stanna kvar hemma. Blommor väntar jag ett tag till med för hela veckan ska vara ostabil och sval här.

    Kram och go tisdag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det känns så snopet detta väder, det värsta är väderomslaget och att man aldrig vet.... Kram ♥

      Radera
  8. Håller med dej, varmt så det känns som sommar, sen vaknar man och tror det är julafton. Kallt som attan. Men det blir snart vår och varmt, du njuter vi i fulla drag.
    Blommorna är bäst att vänta med.
    Ha det fint kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Till helgen blir det bättre väder så stå ut... :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥