Translate

.

.

torsdag 11 maj 2017

Det ringde på dörren...


..., utanför stod grannen med denna fina blomma. 😃
 

Så snällt av honom, får kanske plocka in den till natten eller vad tror du?

Inlägget igår var jag trött när jag skrev, men det är faktiskt så att jag blivit väldigt kritisk och dömande till mig själv, 🙄
(inte till andra) 😁 än, hihi..., 
Fast jag är säker på att det har med åldern att göra och att det går över, hihi..

 

Nu skall jag lägga en mask, älskar choklad. 

Kram, K ❤️

20 kommentarer:

  1. "Så snällt av honom, får kanske plocka in den till natten eller vad tror du?"

    Oavsett om "den" är blomman eller grannen så tycker jag att du ska plocka in den för natten! :D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hihihi, det var blomman jag tog in, grannen släppte jag ut... :D))

      Kram ♥

      Radera
  2. Så snällt av grannen - tycker absolut att du ska plocka in den till natten ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla fick dom bo inne under natten... :)

      Kram ♥

      Radera
  3. Den där ansiktsmasken skulle jag äta upp! Hihi 😊
    Ta du in blommorna för säkerhetsskull. Det ska bli nån minusgrad.
    Vilken otroligt trevlig och snäll granne! 👍
    Kram fina du! ❤
    Och va inte för hård mot dig själv.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet, brukar inte vara det så jag blev förvånad när jag uppmärksammade mina tankar. Men är säker på att det är av ren trötthet.

      Kram finaste du ♥

      Radera
  4. Du har ju haft mycket om dig med flytt och alla bestyr det öfr med sig så inte så konstigt att du behöver återhämntning.
    Vad gulligt att grannen kom med blommor! Och säkert bäst du tar in den till natten. DEt kan ju bli frost...
    Men till helgen ska värmen äter vara i Stockholm. Vi håller tummarna.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu kanske vi får njuta, blommorna är ute och så även jag snart.. :D)

      Kram ♥

      Radera
  5. Återhämtning är viktigt skönt med en mask :) kramis

    SvaraRadera
  6. Plocka du in grannen till natten ;)
    Skämt åtsido, vad gulligt av grannen!
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, nej, nej, grannen åkte ut och blommorna togs in!!!!! :D)

      KL ♥

      Radera
  7. Ditt collage i föregående inlägg är ju suverän, liksom flaskan. Du är en baddare på att "leka" med bilder!
    Vilken gullig granne som ger en så fin blomma till dig. Den är du verkligen värd, speciellt då du verkade vara aningen "down" igår.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gillar verkligen leka med bilder, det är avslappnande och väldigt kul. Borde kanske ägna mig åt detta? :)

      Kram ♥

      Radera
  8. Vad snällt av din granne att komma över med blommor =) Fina är dem också.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tänk att även nu har jag fått helt fantastiska grannar - helt otroligt för jag trodde aldrig att man kunde få en sådan tur igen.

      Kram ♥

      Radera
  9. Vilken fin blomma, men du...bäst ta in den. så kallt i vår.

    Den masken har jag inte provat. Ska prova.

    STOR KRAM vännen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Just denna mask med choklad är härlig...

      Stor kram fina du ♥

      Radera
  10. Vilken mysig granne ,-)
    Härlig blomma, våra är ute......så jag vet inte -))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är alla mina blommor ute också....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥