Translate

.

.

torsdag 13 april 2017

Påskpyssla pågår











Nja påskpysslar så mycket gör jag kanske inte, men hur som helst blir det alltid lite extra att göra till en långhelg. När jag flyttade så gjorde jag mig av med mycket, trodde jag skulle få så mycket mindre plats än vad jag fick. Så mina påsksaker är antingen borta eller i någon resväska på vinden. Men mysigt kan man göra iallafall och jag älskar ju allt som är mysigt. :)

Känner mig så väldigt glad och tacksam och hoppas du också känner så.

Påskbilden lånade jag från nätet.

Må väl!

Kram, K ♥


8 kommentarer:

  1. Nu när mina barn inte är så små längre så tar jag inte fram några påskpynt alls. Och det är rätt så skönt att få slippa det "ler"
    Önskar dig en trevlig Påskhelg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skönt när man inte har någon press och kan göra just det som behagar en själv, hihi...

      Glad Påsk o kram ♥

      Radera
  2. Jag har faktiskt inte tagit fram mitt påskpynt, har en stor kasse nere i källaren, utan gläder mig åt nyköpta krukväxter och en stor gul och lila tulpanbukett!
    KL 💛

    SvaraRadera
    Svar

    1. Äsch vem bryr sig om sånt? Blommor och ljus - god mat är allt som behövs...

      KL ♥

      Radera
  3. Det är bara gå till närmaste blomsteraffär å köpa ett 10-pack påskliljor. Det gjorde jag idag. Klappat och klart med pynt;-)

    Å japp, jag är glad, vilket jag faktiskt är för det mesta... tror jag;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja jag vet - gjorde just det! :D)

      Kram och fin helg till dig ♥

      Radera
  4. Man behöver inte så mycket utan mysigt kan det vara ändå. Lite blommor piggar upp.
    Och känner man sig nöjd så blir det mesta bra.
    Önskar dig en fin kväll och en Glas Påsk.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Glad Påsk på dig Ditte.

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.