Translate

.

.

måndag 3 april 2017

För tung......................








Måndag, än så länge grått men det kan ju ändras. Som igår då vi fick
en strålande varm eftermiddag.

Jag sitter och tittar efter soffor och stora speglar, såg en stor spegel igår men den var för
stor och tung att köpa när jag inte har bil.
- Ja jag vet att man kan få hem på annat sätt, men nu är jag impulsiv och vill 
att saker händer på en gång. 

Saknar fortfarande min stulna timme men i går kväll när jag satt ute på min
balkong och drack kaffe då var jag tacksam för timmen. :)

Hoppas nya veckan började bra och att den fortsätter helt i din smak.


Kram, K






12 kommentarer:

  1. Hmm... För stor och tung för att bära hem? Då undrar jag i mitt stilla sinne vilken sorts soffa du är ute efter? ;-)

    Lycka till med letandet! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. No no no, inte soffa utan spegel.....

      Kram ♥

      Radera
  2. Skicka efter spegeln, då kommer den ju imorron ,-)))det blir väl spontant och bra ,-)
    Så vacker utsikt och motiv, njut på nu
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag ville ju ha den på en gång, inte behöva skicka efter...

      Kram ♥

      Radera
  3. Vilken vacker utsikt du har från din balkong!
    Kram och trevlig måndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men detta är inte från min balkong sett utan från S:t Eriksplan...

      Kram ♥

      Radera
  4. Underbart med balkong, eller hur? Skön utsikt!
    Men jag kan inte sitta på min på kvällen, då har solen gömt sig. Min är en morgonbalkong, morgonkaffet, du vet och lunchen.
    Jo, jag känner med dig, tunga saker, hjälper inte att jag har bil, jag orkar inte en tung soffa själv heller Men jag fjäskade med möbelfirman.
    KL 💚

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu var inte detta min utsikt... :)

      Jag vet hur man skall få hem tunga möbler hihi, det jag menar är att när man har bil är det bara att köpa, stuva in i bilen och så är det klart.... :)

      KL ♥

      Radera
  5. Alltså grejen är ju den - om du inte lyckas kånka hem en spegel, hur ska du då lyckas med en soffa???!!! ;-) Troligen inte alls;-)
    Ett förslag är att du skaffar dig en pirra, men jag skulle nog välja hemkörning från möbelföretaget...

    En helt underbar dag igår och lika fint idag. Jag har kommit över jetlagen vid det här laget;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lyckliga du, jag är fortfarande en timmas sen med allt! :/
      Nu är jag inte längre i affären så nu kan jag på miljoner sätt att få hem spegeln, istället sitter jag osäker på om det är den jag skall ha. Typiskt mig! Det är därför som jag har behov att kunna få med mig det jag vill köpa på direkten... Soffa fortsätter jag att titta på och kanske kan jag be jultomten ta hem den åt mig, haha.... Kram ♥

      Radera
  6. Känner igen mig! Hittar jag det jag vill ha vill jag ha hem det genast. Lite klurigt m amn inte har bil och dte har vi inte. Men oftast går det
    bra att från butiken ordna taransport. Spännande att de vad du får till Och en jultomte kan vara bra. De brukar vara tjänstvilliga.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hihihi, jultomtarna kan man alltid lite på även om man kanske inte tror på dem. :))

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥