Translate

.

.

lördag 29 april 2017

Då var det nästan fullbordat.,, 😃





Ser du gråsparven?  Gråsparv är en fågel som tillhör familjen sparvfinkar. Gråsparven är spridd över stora delar av Europa och Asien, men har även av människan introducerats till Amerika, Afrika och Australien och är idag en av världens mest spridda fågelarter. Wikipedia  Gråsparven har dessutom bestämt sig för att hälsa på Comsi Comsa varje morgon. :)

Tänk att jag för en gång skull hann med att fota. 
Gud så glad jag är, undrar om hen kommer tillbaka? hihi....
Nu är det bara en dag kvar så är vi inne i maj månad. 

Trevlig lördag alla solstrålar.


Kram, K




14 kommentarer:

  1. Lilla sötnos Gråsparv och söta Comsi Comsa - ha nu en riktigt fin lördag!
    KL 💙

    SvaraRadera
  2. Visst ser jag den och grattis till att du hann med med kameran! Inte det lättaste att föreviga fåglar... Ja, snart är sköna maj här :D

    Kram och ha en härlig lördag <3

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du fått en ny kompis. Bra gjort med att hinna fota den! KUl med sparvar på din balkong. Hos oss är det bara fiskmåsar, å dom lämna bara stora bajsblaffor efter sig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det och den sjunger också
      - bättre än mig.... :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Fin pippi! Vi har också gråsparvar på vår terrass. Sen Anders beskar ihjäl penningträdet så håller dom mest till under stolarna som står hopfällda i hörnet :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det låter livat, kanske blir då sorgen mindre över penningträdet? :)

      Kram ♥

      Radera
  5. Jag såg gråsparven och så fint du hann fota den där på krukan. Och visst kommer den tillbaka. Nu kommer även resten av släkten...
    Kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, nu är jag stolt, där tog jag den!n:)

      Kram ♥

      Radera
  6. Dom är jättefina, så fint morgonbesök du har.
    Önskar dej en mysig valborg med en vår kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Detsamma till dig med Kicki...

      Kram ♥

      Radera
  7. Så gulligt o skoj att du fick den på bild :) glad valborg kram kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.