Translate

.

.

lördag 11 mars 2017

Var satt denna?




Älskar när livet skickar ut så fina texter till mig, he he.... 😜

Idag har jag solat solarium för första gången på några år, tidigare så har jag tagit några soltimmar i månaden sedan
- ja så länge jag minns. Kändes skönt och kommer att fortsätta men inte så mycket som tidigare.

Nu blir det en långpromenad, lite Pokémon och lite fotande. Jösses som jag saknat detta. 🏃🏃🏃📷 😊

Tyckte länge att det var söndag idag men vet att det inte är så, tur det! 😂

En solig kram, K ❤️

8 kommentarer:

  1. Är det cocacolakapsylen som gör dig yr i mössan, haha?
    Ja, idag har solen smekt skönt ute också.
    Lördags KL 💙

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du har allt skarpa ögon, visst var det från en colaflaska. :)

      KL ♥

      Radera
  2. Måste vara kapsylen som satt på CocaCola flaskan som du köpte häromdagen.
    Gick och solade en gång i veckan i solarium när jag var yngre. Nu använder jag "brun utan sol"-våtservetter;-)
    Vilken underbar dag det var idag - man fick ju riktiga vårkänslor:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Japp, helt rätt! :) Brun utan sol använder jag också ibland. Gud dagen blev helt underbar, tänk nu kommer äntligen våren.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  3. Pokemon kanske man skulle lära sej.

    Så mycket fint du ser på dina promenader, härligt.
    Önskar dej en trevlig kväll och en kram skickar jag också

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gör det för det är himla roligt även för oss vuxna. :) Fast alla gillar det såklart inte.... :D)

      Kram ♥

      Radera
  4. Så du pokémonar du, solar och långpromerar på och med fot-ande :-)
    Och till och med jg tänkte coca cola - co(o)lt va?
    I dag är det söndag :-)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tove för info om att det är söndag för det behöver jag, hihihi..
      Coolt gissat och dessutom helt korrekt. 😜

      Kramis ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.