Translate

.

.

söndag 26 mars 2017

Skyltsöndag




Vem vill inte gå över till deras café Vurma efter att sett deras kärleksfulla skylt med både blommor, fredstecken och hjärta? Jag kommer iallafall att bli deras gäst. :)


Knipövningar är bra för mycket, vem minns inte Susanne Lanefelt kniiiiip? :)


Det finns dem som gillar ballonger extra mycket, ja - kanske så mycket att de köper en hel säck med ballonger, hihi..............



Detta var mitt bidrag skyltsöndag som finaste BP förvaltar, inne hos henne kan du även se andra som skyltar.


Glädje och Kärlek

Kram, K ♥

16 kommentarer:

  1. Väldigt inbjudande första skylten ,-)
    Kniiiip ja själv har jag varit dålig på det, men minns Lanefelts det gör jag ,-)
    Ballonger blir man glad säger nalle phu så en hel säck blir en riktig skrattdag!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kvällskram på dig Primrose ♥

      Radera
  2. Det var mycket vurm, värme och glädje i ditt inlägg idag!
    Jodå, jag har knipit mycket i mina dar ;) känns som om jag gjort gympaövningar i hela mitt liv och Susanne kommer jag mycket väl ihåg!

    Solig KL 💚 var nyss på balkongen och belyste fejset.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag har det varit så otroligt varmt, såg flera med shorts....

      KL ♥

      Radera
  3. Visst minns man knipandet :D Nog så viktigt för oss!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Japp, knipa är bra. :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Testar! (Har skrivit fen kommentarer och alla har försvunnit.)
    Vilken fin och pigg vårlig skyltning.
    Vurma tycker jag också om och det är fint när man känner sig välkommen redan på gatan.
    Visst minns jag Susanne Lanefeldt och ätnk så många hon fick fart på. Och med benvärmare på...
    Vårkram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skall titta i skräpkorgen om de hamnat där annars är de ute i cybern och far runt....

      Vårkram ♥

      Radera
  5. Dom serverar dagens hela dagen? Men vad serverar dom på natten? Man undrar ju... ;-)

    Haha! Ja, vem minns inte Susanne Lanefeldt? Dom som inte gör det, dom kniper nog käft om det. Kniper på fel ställe, alltså :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. På natten då serverar dom nattmat såklart... haha....
      Kniper käft gör vi nog alla till mans, hihihi...

      Kram ♥

      Radera
  6. Ja, vem minns inte Susanne Lanefeldt? Men är det så längesen som 1983....tiden går fort!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror hon började knipa redan på 70-talet så visst tiden går fort. :D)

      Kram ♥

      Radera
  7. Vilken charmig skylt för café Vurma, väldigt inbjudande.
    Susanne Lanefeldt, ja - henne minns jag såklart. Men personligen har jag faktiskt inte ägnat mig åt knipövningar... än;-)
    Den sista bilden är härlig och så annorlunda. Jag menar tjejen pratar i telefon och man förväntar sig kanske en jobbväska i hennes vänstra hand men inte ett 12-pack ballonger:-)))

    Härliga skyltar! Tackar för dem och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite oväntat var det allt men hon kanske är i ballong branschen...:D)

      Kram ♥

      Radera
  8. Knipworkshop! Det var nåt nytt!
    Kram och fortsatt trevlig skyltsöndagskväll ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var nytt för mig också... :)

      Godnattkram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.