Translate

.

.

lördag 25 mars 2017

Orange/röd tråd.................





Gissa jag blev full i skratt när jag först fick syn på blommornas färg och när jag tittade ut och fick syn barnens mössor... :D) Det sägs ju att det ena speglar det andra, men detta, hihi...

Bryter av färgen lite... :)

Bär, yoghurt och valnötter.
Köper frysta bär som jag kör i mikron, lätt och smidigt och jag håller mig mätt och lätt. :)



Är det inte ET som står i mitt gamla affärsfönster?

Funderar på att städa min balkong...
Det värsta är att jag märkt att jag är höjdrädd så hur i all världen skall detta gå? :)


Önskar dig den bästa lördagen med allt gott du önskar.


Kram, K



10 kommentarer:

  1. Färgsprakande KL 💗 från rött till orange 💛

    SvaraRadera
  2. En röd/orange och färgglad tråd. Något att bli glad av.
    Visst är det i dessa dagar läge att ordna balkongen. Kanske får du fästa blicken rakt fram så du inte ser ner. Brukar kunna fungera. Skönt nu med balkonghäng.
    Trevlig kväll.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror min höjdrädsla påverkas lite av att balkongen är så lång och att jag ser långt över hustaken. Men rädsla skall inte få hindra mig njuta där ute... :)

      Stor kram ♥

      Radera
  3. Men du, det är ju Drutten som är där i skylten!

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. '
      Vad säger du? Jag tycker det ser ut som ET :)))

      Kram på dig ♥

      Radera
  4. Är ingen fan av röda rosor, men dessa orangea varianter är urfina! Å sedan fick du en "fång" till i form av förskolebarn - hahaha!

    Höjdrädd på en balkong - oooops! Låt bli att titta ner då. Problemet löst. Hut högt upp bor du? För husen i Vasastan har ju max 5-6 våningar eller...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag bor högst upp och titta ner det tänker jag då rakt inte göra.... :O

      Kram ♥

      Radera
  5. Vacker färg på lavendlarna där! :-)

    Jag har faktiskt vant mig med höjden här på femte våningen. Men jag är glad att det är en mur och inte räcken på terrassen. Känns säkrare på nåt vis :-)

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här är det räcke, men vi har vägg så man ser inte mellan förutom på sidorna för där är det en glipa och jag påminns direkt om min skräck att sugas ut där, fast då måste jag nog gå ner åtskilliga kilon, hihi.... Skall nog vänja mig, bara utsikten får mig säkert att glömma höjdskräcken... :)

      Söndags-kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥