Translate

.

.

tisdag 3 januari 2017

Så var det dags igen..,




Under kvällen kan vi räkna med tio cm snö, nä detta var inte vad jag ville, men allt kan ju inte gå efter min 
vilja, he he.,, 😉

Idag har jag faktiskt varit ute på rea, två blusar och en skinnväska fick följa med mig hem. 👚👘👛

Väl hemma har jag fått frossa, händerna är iskalla och jag är matt. 😪

Utanför åker polisbilar och ambulanser 🚨 stup i ett, vädret ställer till många olyckor så tänk på att ta det lugnt om du absolut måste ge dig ut på vägarna. 🚗

Nu kryper jag in under filten.

Kram, K ❤️


26 kommentarer:

  1. Men usch! Du håller väl inte på att bli sjuk igen?! ❤
    Stanna du under filten och värm dig! :)
    Kul att du fyndade på rean! 👍
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är som vanligt, idag känner jag mig helt okej...

      Kram ❤

      Radera
  2. Jag var ute en sväng idag med, men har inte fyndat något. Känner mig risig, är också iskall om händerna.
    Här är grönt och regnigt.
    Må så gott det går, värm dig, och en varm hjärte KL kommer här!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så du har inte fått något snö? Hm...
      Jag känner inte av någon förkylning länge..

      KL ❤

      Radera
  3. Usch, gillar ej en massa snö ich halka, här övergick det regn. Men det kan fort ändra sej
    Hoppas det är bra med dej, kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har ett bra och hoppas du också har det bra. :)

      Kram ❤

      Radera
  4. Har varit ute hela dagen och kom hem lagom till snöfalllet. Men i kväll har jag hållt mig inne.
    Nu både snöar och blåser det så i morgon tar jag nog en hemmapysseldag.
    Fint att hitta lite saker på rea. Har inte ens tittat...
    Stor kram och natti.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Går annars sällan ut på rea, men nu behövde jag blusar och de fanns på rea. Hi hi...

      Stor kram ❤

      Radera
  5. Härligt att du hittade något på rean! men usch vilket väder det har blivit! Det började snöa när jag åkte hem från Coop på eftermiddagen, sen har jag hållit mej inne också!
    Svar: Min nya dator, en laptop, heter ASUS och köptes på Webhallen här i närheten, kostade c:a 6500kr...jag är dålig på olika märken och datorer, så det var min man som tyckte att den skulle passa mej, köpte den i oktober, och nu redan inlämnad när wifi slutade fungera, hoppas den sköter sig när jag får tillbaka den! Kram och sov gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ASUS skall vara helt okej, antar att du bara hade en rejäl otur... hoppas den snart är hemma igen.

      Kram på dig ❤

      Radera
  6. Japp, ikväll fick vi den fjärde omgången av snö den här vintern. uck säger jag bara. Men med tanke är det ju faktiskt ÄR vinter och bara den 3 januari så har jag ett visst överseende med det vita. Synd bara att jag ska in till stan imorgon;-)

    Grattis till reafynden - bra jobbat där. Bildbevis - tack;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det glömde jag helt, bildbevis alltså...:)

      Kram ❤

      Radera
  7. Oj, snö!!!Roligt för barnen som har lov, men kanske inte för alla andra.
    Ta det varligt!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blev inte så farligt som man trodde... kram ❤

      Radera
  8. Är inte alls avis vi har blåst men ingen snö men visst får det komma snö om det vill :) he he kram å fin dag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Snö eller inte, det blir som det blir. :)

      Kram ❤

      Radera
  9. Dags igen alltså! Här får vi tacksamt nog nöja oss med hårda vindar och uppehållsväder. Alltid något.

    Grattis till fynden. Alltid kul med lite nytt.

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kläder på kroppen måste man ju ha, råkar man sen hitta dem på rea så är det ju inte så dumt.. :)

      Kram ❤

      Radera
  10. Snö och kyla är inget trevligt!
    Men kul att du gjorde lite shoppingfynd :)
    Hoppas du känner dig bättre nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, förkylningstider känslan försvann under natten.

      Kram ❤

      Radera
  11. Oj, så mycket snö...
    Kul med fynd, men mindre kul med frossa. Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja Ama, förkylningen försvann. Så här blir det nästan alltid numera... kram ❤

      Radera
  12. Från den ena under filten till den andra:
    Snö även här hos mig; vädrar mig lite runt om hos er bloggvänner idag ...
    säger krya på dig redan nu och grattis till två blusar och en väska!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mitt försvann och Jag hoppas ditt gör det också, fort...

      Kram ❤

      Radera
  13. Här i Skåne är det grönt grönt och åter grönt!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här har det slutat snöa, hoppas det inte kommer något mer i år...
      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.