Translate

.

.

måndag 9 januari 2017

Hej!






En gammal bild då jag var på en shoppings-runda i Cancun. 
Jösses, jag hinner inte blogga, ta foton är inte att tänka på.
Ute är det inte heller mycket att se, det är smutsig svart snö på gatorna 
här runt omkring.
Har fått gjort en viktig sak idag och det känns som en stor avlastning. Jag har inte plats i huvudet för allt som skall göras, jag skriver ner och bockar för. Försöker göra det jobbigaste först, men det funkar inte riktigt för det allra jobbigaste blir ändå alltid kvar till sist.

Hoppas veckan började bra, nu skall jag vila genom att ta en blogg-runda och se 
vad du har för dig. :)

Kram, K ♥

36 kommentarer:

  1. Hihi, jobbade halvdag, ut med hund. Sen blev drt bloggrunda även för mej, roligare än måsten. Kram till dej.��

    SvaraRadera
  2. Jag brukar få gjort det jobbigaste först men visst är det frestande att spara det till sist. Lite märkligt för uppgiften lär liksom inte försvinna...

    Kram och ha en bra dag <3

    SvaraRadera
  3. Skönt att bocka av grejor som ska göras. Gissa om vi har en diger lista!
    Snygg bild på snygg brud...nu längtar jag plötsligt till semestern!
    HA en bra måndagkväll! ♥

    SvaraRadera
  4. Vilket läckert foto av dig från Mexico att pigga upp sig med denna mulna dag.
    Skönt att du fått gjort en del, men jag jag antar att det är en hel del kvar och blotta tanken på det gör ju att dte känns än jobbigare. Men en sak i taget brukar vara en hyfsad strategi.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Hej snyggo. Igår hade jag en sån där nyttodag då jag fick massor gjort här hemma. Känns såååå skönt.Men klokt att pricka av så allt blir gjort...i rätt ordning.
    Ha det gott. kramen

    SvaraRadera
  6. Tur att det är måndag och jag inte behövde producera några bilder till bloggen. Här är det visserligen vitt och fint. Men jag ligger nerbäddad och orkar inte nånting! :(

    Hoppas verkligen att allt går vägen för dig och att du kan berätta snart! 🤔
    Kram! ❤

    SvaraRadera
  7. Kul å se dig på bilden ... har du ett förflutet med att leva utomlands?
    Klokt pricka av på listan och göra en sak i taget - och jag är så nyfiken på vad som ska ske??? men jag är en tålmodig människa - hihi.
    Må gott o vila gott!
    God kram stor som behöver den :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har levt en del utomlands..

      Radera
  8. En shopping runda i Cancun det var inte nära det . . .
    . . . allt som måste göras ? är det så viktiga saker som MÅSTE göras på stubinen ?
    Om inte så släpp det, för ingen tar jobbet ifrån dig, det finns kvar om det bara är 'ditt'
    Den stunden du har just precis nu kommer inte tillbaka, så tänk på dig själv och njut.
    Allt kan låta som klyschor men de är sanna.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet att de är sanna, men ibland händer det att man har händerna fulla för en tid...

      Radera
  9. Det är så fruktansvärt fult ute just nu.

    SvaraRadera
  10. Du har troligen gjort som jag - stannat i ide under långhelgen, då tar man inga bilder. Synd att man inte kan skicka ut kameran för att ta bilder själv;-)
    Här är det forfarande alldeles för vitt för min smak med flera meter höga snöhögar överallt. Men jag välkomnar tövädret:-)

    Gör en sak i taget och bockar av, precis som du gör. Stressa inte upp dig, då blir betydligt mindre gjort. Alltså "take it easy before you go crazy".

    Cool somrig bild från Cancun:-)

    SvaraRadera
  11. Om inte jag fotar dagligen blir Anders alldeles orolig när han ska sortera in bilderna i arkivet. Han tror då att det är nåt fel som är trasigt och vi måste rekapitulera varför det inte togs några bilder just den dagen. Haha! (Jodå, det har hänt. På riktigt! :-) )

    Skönt att du har fått det där avlastande gjort, vad det nu än må vara.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Oj vilken snygging låter som du har nåt spännande på G kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. För mig är det spännande minst sagt... :)

      Kram ❤

      Radera
  13. Vilken fin bild på dig :)
    Förstår att det är något spännande på gång i ditt liv nu :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, nu händer det mycket...

      Kram ❤

      Radera
  14. Låter som om du har lite att göra. Eller mycket.
    Jag gör alltid upp lista och bockar sen av, blir så nöjd då. För tillfället är jag sladdrig ;) jobbar med sladdar, hihi.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag skriver ner allt, skulle jag inte göra det skulle det bli kaos... KL ❤

      Radera
  15. I Cancun var min dotter i fjol...nu har hon nyss åkt till Argentina i fyra veckor till !!
    Dåliga förbindelser med mobil så vi har inte hört något på en vecka...mamma blir orolig !!
    Fin bild du visar ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lätt att bli orolig men som du själv skriver är inte förbindelserna de bästa. Snart hör du från henne.... :)

      Kram ❤

      Radera
  16. Svar: Ja, kanske du får plats i necessären? hihi!!! kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla du.... 🤗

      Kram ❤

      Radera
  17. Fullt upp hos dej förstår jag! Men kul med en gammal bild emellanåt, allt behöver inte vara nytt!
    Ha en bra dag och stressa inte för mycket!

    SvaraRadera
  18. Oj,det låter som du stressar, men gör inte det för mycket bara. Jag tror att du håller på att packa, eller något liknande.
    Skriva ner vad som ska göras är ett bra sätt.
    Fin bild på dig.
    Ha det så bra som det går.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, jag har det bra..


      Varm kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.