Translate

.

.

onsdag 4 januari 2017

Bhutan

Har ofta på Kunskapskanalen, denna gång fick jag syn på dessa gubbar som målar av sin penis på sina hus.. Ha ha ha, tyvärr kan jag inte berätta om programmet för övrigt då jag höll på med annat samtidigt. Men att fota det hann jag med. 😀😂😂😂 :D))












Var ju bara tvungen att dela med mig till er som inte såg programmet. :D)

Ute är det kallt men friskt!
Skönt att vattnet på vissa ställen börjat dra sig tillbaka, många husägare
var nog rejält oroliga. Var du en av dem?

En fin torsdag till dig,  jag sov dåligt i natt så jag är trött idag.



Kram, K ♥

20 kommentarer:

  1. Nej det såg jag inte , ha ha men asså ja ja hoppas du har det bra å får en fin dag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, hoppas även din dag varit fin... :)

      Kram ❤

      Radera
  2. Är ganska så tacksam för att vi inte har den traditionen här ;-) Kallt här med men snöfritt!

    Kram och ha en bra dag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag med... helt sjukt enligt mig.... :)

      Kram ❤

      Radera
  3. Tittar ofta på Kunskapskanalen, men detta missade jag.
    Strålande väder här på Söder och kanalen har delvis is. Men det är kallt så mitt ansikte kan inte gå ut idag. Men hoppas på lite färre minusgrader senare.
    Önskar dig en fin dag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Höll på med annat samtidigt så jag uppfattade inte om det var ett oseriöst program. Men reagerade på att männen ville ha sina privata delar på sitt hus.

      Kram ❤

      Radera
  4. Maken brukar titta på Kunskapskanalen men penisar är ju ett känsligt ämne, så jag tvivlar att han tittade på just det programmet.

    Inga översvämningar här inte som tur är, bara iskyla och en sol som förtvivlat försöker göra landskapet fint... att titta på inifrån alltså;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får hoppas han inte tittade och kanske fick nya idéer. :D) Täby-borna skulle få sig en smärre chock... :D))

      Kram ❤

      Radera
  5. Kunskapskanalen är bra :-)
    Rask att fota är du :-)
    Må gott i skarpan!

    SvaraRadera
    Svar

    1. De filmade husen flera gånger så jag hann mer än väl, kanske lite för väl tillochmed. :)

      Kram ❤

      Radera
  6. Jag råkade se programmet och blev grymt besviken över att det var så oseriöst.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag såg ju inte själva programmet utan snappade bara upp just detta...

      Kram ❤

      Radera
  7. Vem kommer på nått så tokigt???! 😂😂😂

    SvaraRadera
    Svar

    1. Männen kom på den tanken. :D)

      Kram ❤

      Radera
  8. Såg inte detta. Urbota knäppt, haha. Det ska va män till det, de som tror de erövrar världen.
    Ha det gott, KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hur galet som helst, vem tror dom att dom är? :)

      KL ❤

      Radera
  9. Först vill jag tacka för din synvinkel på mitt blogginlägg. Mycket bra.
    Sen tycker jag att drt finns så mycket konstigt, min dotter visade ett dejting program där dom måste vara nakna. ��
    Vårt hus ligger högt så vi klarade oss. Men nere vid hamnen var det illa för några.
    Ha det bra, kramar från mej

    SvaraRadera
  10. Haha...Ja det här var ju ett minst sagt annorlunda sätt att visa sin konst på. Konst eller konstigt ??

    Natti natti och kram.

    SvaraRadera
  11. Alltså... Inte för att jag såg programmet, men jag har en svag aning om att dom där karlarna har en lite skev självbild? HAHA! :-D

    SvaraRadera
  12. Hoppsan! Tittar ofta på Kunskapskanalen, men det där missade jag :)
    Önskar dig en fin Trettondag!
    Kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥