Translate

.

.

tisdag 6 december 2016

Vad ser du?




När jag var här uppe vid i Bellevueparken var det en lite udda kille/man här samtidigt. Här är nästan alltid sparsamt med folk iallafall de gånger jag är här. Mannen försvann någonstans medan jag ställde mig och fotade. När jag efter ett tag gick ner och stod vid trafikljuset så stod han där och sneglade på mig på ett riktigt obehagligt sätt. Sen slog det om till grönt och jag gick åt mitt håll och han gick in vid Johannes skola. Undrar vad han skulle där att göra?
Usch man ser en del när man inte har bråttom utan tid att iaktta...


Sen fotade jag denna skitiga snö som formats om till något, ser du vad 
det liknar? Jag ser det från sidan och för mig ser det ut som ett ansikte.


Kram, K


22 kommentarer:

  1. Jag tycker snön ser ut som en liten söt griskulting som ligger på sidan :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, griskulting? Hm..:))

      Kram ❤

      Radera
  2. Allt blir dessutom extra tydligt när det är mer eller mindre folktomt...

    Jag tycker det ser ut som något som rullat ihop sig men vad kan jag inte bestämma mig för...

    Kram och ha en bra dag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det är sant, hade vi varit flera som stått vid ridhuset så hade jag ju inte märkt av hans sneglade. Kram ❤

      Radera
  3. Obehagligt det där mötet med killen. Tur att du mötte honom i dagsljus...
    Ser också ett ansikte uppochned. Tänk att man kan se så mycket i saker och ting om man har lite fantasi:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Han var förmodligen helt ofarligt men uppträdde väldigt mysko.Man får nog tänka sig för vart man går tror jag...
      Alltså när jag lade in bilden såg jag den från sidan, nu ser jag den underifrån och upp, ansiktet är tydligt.

      Kram ❤

      Radera
  4. Oh, jag ser fler saker och bla. att du har en ny fin header. Och ansiktet ser jag också och upp och ner.
    Men vilken obehaglig händelse med killen och man kan ju undra vad han skulle göra på en skola...
    Kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du är den första som nämner nya headern så all heder till dig, hi hi hi...
      Att mannen gick in till skolgården fann jag mer än märkligt... kram ❤

      Radera
  5. O behagligt! Ett stentroll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Troll som troll, hi hi..

      Kram ❤

      Radera
  6. Nu händer det så mycket i alla nordiska länder att man blir livrädd. Men den udda killen kanske bara var lite udda. Man vet inte.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gillade inte alls att han gick in på skolgården...
      Ja, nog händer det mycket runt oss och vi är inte ens medvetna om hälften... (Kanske lika bra)

      Kram ❤

      Radera
  7. Jag ser mest skitig snö jag...men så har jag inte tid att titta närmare..ska vidare till jobbet, så säger bara godkväll och sov gott så småningom! Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du ser nog bara målarfärg... :)

      Hoppas du får en lugn natt.
      Kram ❤

      Radera
  8. Han tyckte kanske att du var den sötaste tjejen som han sett i parken på flera år.
    Fick du inte lust att byta och skugga honom på lite avstånd?
    Du har väl något att försvara dig med i fickan?
    Hjälp! Vad har hänt? Har min fantasi lämnat mig i sticket? Ser inget. Men om en stund ska jag se om Sebastian har samma tjejsmak som jag har. Syftar på Bachelor.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, ja, jag var nog klart den sötaste där i parken eftersom det bara var jag där. N
      Jo, jag fick lust att skugga honom men var för feg. :)

      Kram ❤

      Radera
  9. En snögubbe ser jag ansiktet ,-)
    Han tyckte nog du var snygg!
    Men otäckt är det, speciellt om det är öde!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  10. Usch vad läskigt, som du säger tar man det lugnt kan man se mer. Men fyyyy.
    Ett ansikte såg jag också.
    Ha en fin dag kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har man tid att se allt som händer runt oss blir vi rent förfärade, även lite rädda... Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥