Translate

.

.

söndag 11 december 2016

Skyltsöndag






 Idag är det skyltsöndag som förvaltas av härliga BP
Skylten är lånad från nätet.

Sen vill jag visa hur fint de lyst upp Monica Zetterlunds-parken
Bänken spelar så fint, men väldigt tyst så det är svårt att spela in en videos, för bilar i bakgrunden går igenom. Så det blir bara en bild.

Gårdagen var så omtumlande så jag håller fortfarande på att smälta allt.
Det känns som hela hjärnan har blåst upp sig och det trycker på från alla håll, måste hitta ett sätt att återta lite av balansen, för just nu känns det som en hjärnblödning är nära....

En fin tredje Advent till er alla.
En sak till, eftersom jag har huvudet fullt nu så kan det hända att jag inte kommenterar så ofta som jag brukar men läser det gör jag....


Stor kram, K

16 kommentarer:

  1. Spännande tider väntar dig!

    Inte mycket att göra åt, är man full i huvudet, så är man och jag instämmer i kören, hihi, läser mer än kommenterar just nu.
    Skyltsöndags KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är spännande tider.... :)

      KL ♥

      Radera
  2. Hoppas det är något spännande och trevlig på gång hos dig :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är stort så mycket kan jag säga och kommer att ta tid....

      Kram ♥

      Radera
  3. Skrattar gott åt skyltarna, speciellt den sista är ju klockren!
    Parken är otroligt vackert upplyst, och jag ser att du också har snö, fast som du sa - det ser ut att vara mindre än här. Tänk vad 16 km norröver kan göra skillnad;-)

    Då var din dag igår lika omtumlande än vår då, men jag hoppas att det var trevligheter hos dig!

    Stor tack för skyltarna och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är så upptagen att jag inte hunnit att se den snö som fallit....

      Kram ♥

      Radera
  4. Jättefina skyltar! Och den sista passade mig väldigt bra.
    Vacker bild från Monica Z parken och sp fint upplyst den är. Jag lyssnar till Monica och "Sakta vi gå genom stan" inom mig.
    Här är det inte så omtumlande alls, väldigt lugnt, men jag hoppas du inte tumlar alltför mycket. Önskar dig all lycka att återta balansen och hoppas den snart är på plats.
    Önskar dig också en bra söndag och att din hjärna snart känns bra igen.
    Stor kram till dig fina bloggvän och många tankar.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, detta kommer att ta tid men blir förhoppningsvis bra till slut....

      Stor kram ♥

      Radera
  5. Men Herregud vad jag blev nyfiken nu!!! Hoppas det är något riktigt roligt/trevligt!!
    Som dina skyltar ;-)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är något väldigt nytt och något för framtiden. :)

      Kram ♥

      Radera
  6. Tack vännen för en fin skyltsöndag och sköt om det huvud nu. Ibland är det fullt och kommenterar gör du när du vill.

    Skyltsöndagskram.

    SvaraRadera
  7. Gillade också den sista skylten bäst. Vackra bilder på parken!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Parken är mycket finare upplyst i verkligheten, jag fick inte till det ordentligt...

      Kram ♥

      Radera
  8. Provade att kommentera ditt senatse inlägg med det fungerade inte. Vet inte var felet är...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det har stökat lite....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.