Translate

.

.

torsdag 1 december 2016

Såg du ljusfenomenet igår?


Det blev en härlig promenad igår, soligt, kallt och friskt var det ute, desamma ser det ut att bli även denna dag. Fast idag måste jag tvätta, men en liten stund skall jag nog hinna njuta...



Var det någon här inne som såg ljusfenomenet igår, det syntes visst
 lite överallt i landet.

Bilden lånad från Aftonbladet


En fin torsdag till dig denna första december.
Var tvungen att kolla vilken dag det var, jösses så fort det går.... :)


Kram, K


22 kommentarer:

  1. Nej, varken såg eller läste Aftonbladet, jag bara hostar ;)
    Vad kan detta vara? Hm.
    Trevlig tvätt!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hostar du, stackare... Tror du åkt på en redig förkylning. Går också med något men det bryter som vanligt inte ut.... Krya på dig ♥

      KL ♥

      Radera
  2. Jag såg inte heller ljuset!
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Såg det inte heller....

      Kram ♥

      Radera
  3. Nej, det missade jag helt! Men det ser häftigt ut. Får läsa vad det handlade om...

    Ha en bra dag :D

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag läste i tidningen om det, men då var det borta (landat) :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Nej, jag såg det inte, men läste om det.
    Och visst är det fina dagar här i Stockholm just nu. Njutbart!
    Kra och trevlig tvättdag och torsdag i övrigt.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är härligt friskt ute nu....

      Kram på dig ♥

      Radera
  5. Här var det inget sånt fenomen tror jag. När det visade sig i Sverige var det nog ljusblått här :-)

    Ha en fin start på detta årets sista månad!

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he, ja det var det nog... :)

      Kram på dig USA - resenären! ♥

      Radera
  6. Ser häftigt ut på bilden. Krävs kanske ett speciellt väder. Här är stan full av vatten och trist novemberväder. Imorgon tycker jag vi byter väder, du och jag.
    Undra om det går att kommentera och inte bara är vitt när jag ska välja profil.
    Jag provar.
    Decemberkram
    Ps. Måste varva ner lite lugnt. Uppgift trettioett av åttatusenelvauppgifter: Fyra bokstäver: De sjöng om att någon kysste en lärare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många såg ljuset och folk var förskräckta och ringde och berättade att de sett det från söder till norr.... Jag kysste ingen lärare. :D)

      Vila, le och njut nu Bosse ♥

      Kram ♥

      Radera
  7. Hej! Jag vill bara tipsa dig om att den första luckan i min julkalender nu har öppnats :) I dagens lucka kan du vinna en superfin mascara från Lady Green, är du intresserad av att vara med och tävla kan du klicka på länken nedan. Det är superenkelt att vara med! :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/63848/julkalender-lucka-1-5/
    (en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tittade in till dig, söt blogg du har....

      Kram ♥

      Radera
  8. Nämen då har jag missat något. Såg inget fenomen alls. Så synd. Ser spännande ut .

    Kvällskramar från mig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag skulle också önskat jag sett det, men icke....

      Kvällskramar ♥

      Radera
  9. Missade supermånen, eller ja, det var ju molning då. Men jag missade ljusfenometet. Läckert! Man kanske borde tillbringa kvällen på balkongen i stället för framför datorn;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var ingen måne BP utan troligen en meteorit .....
      Ta med dig datorn ut på balkongen så slår du två flugor i en smäll... :)

      Kram ♥

      Radera
  10. Åh så synd att jag missade det.
    Tittade på första avsnittet på julkalendern, jättebra verkar den vara.
    Tack för titten, så mysigt. Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har hört att julkalendern skall vara bra i år....

      Kram ♥

      Radera
  11. Nej, nåt ljusfenomen har jag missat....men vilken härlig bild!!!
    Sov så gott! ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, folk ringde in så galningar för detta sågs från många håll....

      Vaken nu efter att sovit gott! :)

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.