Translate

.

.

onsdag 21 december 2016

Kärleken övervinner allt..,




Idag vinkade tomten åt mig, ser ni?? 😄
Första bilden blev lite suddig men andra blev bättre....

Kom hem för en liten stund sedan och ligger på soffan och tar igen mig lite. Är glad, tacksam och kärleksfull i hjärtat.

Hoppas du har det bra och känner värme och glädje i det som är. Människor ler oftare idag mot en, tror det beror på att vi vill skicka ut värme och godhet och kväva all ondska. Kärleken övervinner ju allt. ❤️

Kram, K ❤️

26 kommentarer:

  1. Hej tomten! Javisst är det underbart med glädje och kärlek...och vi behöver kväva ondskan...det som hänt i Berlin är så fruktansvärt! Varma Kramar till dig! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att allt hemskt gör att människor börjar se varandra igen, vi vill sprida glädje och ljus, nu mer än någonsin. Kram ❤

      Radera
  2. Kärleken ska vi inte spara på för den räcker till många. Viktigt speciellt i dessa tider...

    Kram och ha en mysig kväll <3

    SvaraRadera
  3. Kärleken står sig i alla tider - gott mot ont till gemenskap över det onda!!! j
    Jag känner värme och glädje i det som är :-) och är också lycklig!
    Varm kram till dig spridare av ljus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En varm stor kram på dig Tove ❤

      Radera
  4. Du var nog aningen skakis där när du såg att tomten vinkade åt dig;-)
    Ja, kärleken MÅSTE övervinna allt som händer i världen just nu och i stort sett hela 2016. Om vi inte tror på det kan vi lika gärna ge upp... Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha, ja, jag blev rent förfär när tomten började vinka åt mig. :D)

      Kram ❤

      Radera
  5. Jag tror på Kärleken och Glädjen! Och NÄSTAN på Tomten, haha.
    Fröjdefull KL ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, tror också nästan på tomten... :)

      Kl ❤

      Radera
  6. Visst ser jag att tomten vinkar till dig. Och det kan jag förstå, för jag tror att du utstrålar och fömedlar det goda.
    Och visst är både kärlek, godhet och glädje viktiga ingredienser i livet som extra behövs nu när världen är så osäker i sig.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det är just det som sker, människor börjar se varandra och förstår att vi alla i grunden önskar detsamma...

      Stor kram ❤

      Radera
  7. Lyllos, jag vill oxå träffa en vinkande Tomte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog blev jag lite paff alltid... :)

      Kram ❤

      Radera
  8. Visst är det så att kärleken övervinner allt. Vi ska tänka med hjärtat då blir världen bättre. Vara känslomänniskor.
    Men titt så fint Tomten vinkar till dig.

    STOR KRAM och GOD JUL!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror det finns gott hopp om mänskligheten.

      God jul och en stor bamsekram ❤

      Radera
  9. Så rätt !!

    önskar dig en riktigt GOD JUL kram å va rädd om dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. God jul och stor julkram Eva ❤

      Radera
  10. Så härligt och mjukt inlägg!
    Sköt om dej!

    SvaraRadera
    Svar

    1. God jul Lena och allt gott...

      Kram ❤

      Radera
  11. Så mysigt att tomten vinkade till dig :)
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en snäll tomte som vinkade till mig.... :)

      Kram ❤

      Radera
  12. Kärleken övervinner allt!!
    Önskar dej en GOD JUL !
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar

    1. God jul bia och en stor kram ❤

      Radera
  13. Så fint skrivet, kärleken är större än ondskan, så är drt.
    Söt tomte som vinkade till dej.
    Stor julkram till dej.��

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥