Translate

.

.

lördag 31 december 2016

💞 Gott Nytt År 2017 💞




Ja dÄ var snart Är 2016 till ende, har ditt Är varit bra? Har du fÄtt varit frisk?

Under 2016 har jag sakta formats om och 2017 möter jag med lite rĂ€dsla, spĂ€nning, glĂ€dje och vĂ€rme för att inte glömma kĂ€rlek. 💓

Mycket hĂ€nder i vĂ€rlden, mycket kan vi inte pĂ„verka, det vi har idag kan tas ifrĂ„n oss i morgon. Men en sak kan vi behĂ„lla och det Ă€r kĂ€rleken i vĂ„ra hjĂ€rtan, kĂ€nna inĂ„t och ge ut det som vi vill ha mer av. Vad kan vara mer rĂ€tt Ă€n att ödsla kĂ€rlek och glĂ€dje runt oss???? 

Stort tack för alla kommentarer, era inlĂ€gg och ja allt ni bjuder pĂ„. Det kan omöjligt finnas finare bloggvĂ€nner Ă€n ni. 

Älskar er alla, tĂ€nk förr skulle man bara Ă€lska en men idag fĂ„r jag Ă€lska hur mĂ„nga jag vill, hi hi hi..  đŸ˜‰đŸ‘❤️

Jag önskar dig ett riktigt:
Gott Nytt År 2017 💖

Kram, K ❤️

36 kommentarer:

  1. Mycket fint skrivet! Du Ă€r en otrolig kvinna med sĂ„ mycket kĂ€rlek inom dig som du sprider i vĂ€rlden. Och jag Ă€r otroligt tacksam över att du finns! Önskar dig ett fantastiskt 2017 dĂ€r du fĂ„r mycket kĂ€rlek, ha hĂ€lsan i behĂ„ll och uppleva mycket! Stor nyĂ„rskram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack finaste du. ❤
      Tusen tack att du finns, tack för allt du delat, fina kommentarer och all glĂ€dje du spridit. Stor kram och ett riktigt gott nytt Ă„r 2017. ❤

      Radera
  2. Inga större dramatiska hĂ€ndelser i mitt liv har intrĂ€ffat detta 2016. Även om min hĂ€lsa har varit si och sĂ„ med sĂ„ har vĂ€l detta Ă„r varit helt okey Ă€ndĂ„.
    Men nu ska jag önska dig ett Gott Nytt År! i stĂ€llet för att fortsĂ€tta pladdra/skriva om mig "ler"
    Och sist men inte minst Àven tacka dig för en trevlig blogg,
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag Àlskar nÀr du skriver om dig sjÀlv. Vill gÀrna veta allt.
      Tack min bloggvĂ€n i 11 Ă„r, finaste pĂ€rlan. 💖

      Kram ❤

      Radera
  3. KÀrleken rÀcker till sÄ mÄnga sÄ varför inte slösa rejÀlt <3

    Kram och ha en fin nyÄrsafton!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Stor kram och tack för i Ă„r. ❤

      Radera
  4. KÀrleksfulla vÀn, jag önskar dig ett underbart 2017, det kommer att bli det bÀsta.
    KL i massor ❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. All kÀrlek in i nya Äret.
      Sprakande kl ❤😊

      Radera
  5. Jaa kÀrlek kan man inte fÄ för mycket av ;))
    Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR !!
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ett riktigt gott nytt Ă„r 2017 Bia. Stor kram ❤

      Radera
  6. SÅ FINT!
    öNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR PÅ BÄSTA VISET <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Tove! Ett riktigt gott nytt Är 2017 med massa kÀrlek.

      Kram ❤

      Radera
  7. Jag önskar dig ocksÄ ett gott slut och ett riktigt gott nytt Är!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. *** Gott Nytt År 2017 till dig fina Ami ***

      Kram ❤

      Radera
  8. HÄller med, vi slösar sÄ mycket bi kan, sÄ hoppas vi det smittar av sej.
    Tack för all vÀrme du sprider.
    Önskar dej ett riktigt gott nytt Ă„r kramar������

    SvaraRadera
    Svar


    1. Fullt av kÀrlek och ett gott nytt Är.

      Kram ❤

      Radera
  9. Fint skrivet! Önskar ett riktigt Gott Nytt Ă„r!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ett gott nytt Är och mÄnga fina resor önskar jag dig.

      Kram ❤

      Radera
  10. Vilken fin och varm nyĂ„rshĂ€lsning! Önskar dig ocksĂ„ Ă€r kĂ€rleksfyllt 2017, dĂ€r du fĂ„r lika mycket kĂ€rlek tillbaka som du ger!
    Hoppas ocksÄ att din "hemlighet" kommer att göra dig glad och lycklig!
    Gott Nytt 2017!

    PS. Vill ocksÄ passa pÄ att tacka dig för alla fina och roliga kommentarer under 2016. DS.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men sĂ„ gullig du Ă€r. ❤
      Tusentack att du finns och att du Àr en sÄdan glÀdjespridare.

      Stor kram och ett riktigt gott nytt Ă„r till dig. ❤

      Radera
  11. Jag vill bara önska dig ett fint slut och ett vÀlsignat gott nytt Är
    sjÀlv ska jag Àta Jansons frestelse som jag snart ska plocka ut ur ugnen
    allt gott till dig
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Åh sĂ„ gott, lĂ€mna adressen sĂ„ kommer jag. :)

      Gott nytt Ă„r 2017

      Kram ❤

      Radera
  12. Önskar Dig Ett Gott Nytt År kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ett riktigt gott nytt Ă„r till dig med Anneli.

      Kram ❤

      Radera
  13. Gott Nytt År till Dig kĂ€ra bloggkompis!
    Jag inviger det nya Äret pÄ jobbet ;-)
    Kram och ha en trevlig kvĂ€ll ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, var precis in till dig. :D)

      Kram och nu hoppas jag du fĂ„r ta hand om den första som kommer ut nĂ€sta Ă„r... ♥

      Radera
  14. Svar

    1. God fortsÀttning Anki pÄ nya Äret.

      Kram ♥

      Radera
  15. Tack för 2016 med dina underfundiga inlÀgg och trevliga kommentarer!
    Önskar dig en Riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tusen tack till ocksÄ fina Eva Trillan.
      God fortsÀttning pÄ nya Äret.

      Kram ♥

      Radera
  16. Tack sjÀlv. Det Àr sÄ trevligt att fÄ ha dig ibland mina bloggvÀnner. Roligt att ha fÄtt följa dig sÄ hÀr över nÀtet och ta del av dina tankar och funderingar.
    Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År.
    Varm nyÄrskram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack wiolettan, vi har hÀngt med varandra mÄnga Är nu... :)
      En riktigt fin fortsÀttning pÄ nya Äret pÄ alla sÀtt och vis...

      Varm kram ♥

      Radera
  17. Det var uselt det dÀr med nedskrÀpningen. HÀr hittade jag inga flaskor, men i stÀllet massa fimpar.
    Cava, det var nog ett glas, det. SÀger man inte champagne eller skumpa i Sverige lÀngre ;)
    Astrid Lindgren-skylten var fin!

    Skyltsöndags KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det verkar nog som det varit en "relativt" lugn natt ÀndÄ. :)

      KL ❤

      Radera
    2. Gott Nytt År! Och visst blir 2017 ett bra Ă„r! Du har ett spĂ€nnande Ă„r framför dig och med mycket nytt.
      Jga tycker 2016 varit ett bra Är för mig men sett i ett större perspektiv i vÀrlden sÄ kunde mycket vara bÀttre och mÀnniskor borde inte utplÄna varanadra och inga krig borde finnas.
      Tack för dina fina tankar inför 2017 och tack för fina, tÀnkvÀrda, roliga och finurliga blogginlÀgg under Äret.
      Jag har glatts Ät dina kÀrleksfulla kommentarer och kÀnner den vÀrme du sprider.
      Önskar dig det allra bĂ€sta inför detta Ă„r.
      Stor kram!

      Radera

    3. Ja, nu Àr det fullt upp ett tag. :) Ett riktigt gott nytt Är eller god fortsÀttning om man nu sÄ vill. :) Tack för alla goa fina kommentarer och alla upplysande inlÀgg du bidrar med.

      Stor kram ♥

      Radera



Du vet vĂ€l att du Ă€r ren och skĂ€r kĂ€rlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.