Translate

.

.

onsdag 2 november 2016

Morgonspöket





Tyckte det var en lämplig tid att bjuda på ett morgonspöke.. 💀

Igår berättade jag om avklippta gummistövlar. Idag undrar jag om det är någon som minns när jag för flera år sedan klippte av fransarna på min äkta matta och sedan stoppade den i tvättmaskinen. Tvätten tyckte den om men sina avklippta fransar förlät den mig aldrig för. Stackars matta och dumma mig. 😋 Kan tillägga att den mattan inte längre finns! :D)

Glad onsdag och tack för att du finns!

Kram, K ❤️

24 kommentarer:

  1. Gomorron, snart goförmidda! Buhu! Vilket krulligt hår du fått, hihi.
    Du ser ut att vara i en yogaövning på det högra kortet och det vänstra har du en tåballerinaövning ;)
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag står alltid så när jag dricker mitt kaffe. :D))

      Kl❤

      Radera
  2. Haha! Klippte du av fransen på mattan..... :D
    Önskar dig också en glad onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det gjorde jag... :))

      Kram ❤

      Radera
  3. Klippte av fransarna ,-))))
    Ett vackert morgonspöke är du ,-)
    Ha en fin dag, snöblask är det här gissar att du har samma.
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jagär mycket för att klippa, som barn klippte jag en gång mina ögonfransar, men det har jag aldrig gjort igen! :)

      Kram ❤

      Radera
  4. Tycker att din skepnad som morgonspöke är vackert. Mjukt och fint.
    Men mattan och fransarna? Jo, jag hade kunnat göra liknande. Absolut. Har dock ännu inte hänt, men annat tokigt har jag gjort.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Spöken brukar visst vars mjuka och följsamma, hi hi hi...

      Kram ❤

      Radera
  5. Instämmer med Ditte! Klippa av fransar? :-)
    kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det, jag klipper i det mesta... :)

      Kram ❤

      Radera
  6. Morgonspöke är jag nog varje morgon när jag stigit upp från sängen och tittar mig i spegeln. Då kan jag skrämma slag på mig själv, hi hi...
    Har dock aldrig klippt av fransarna på en matta. Men däremot fått fransarna avklippta på en av mina mattor. I somras fick nämligen barnbarnet för sig att i smyg klippa bort fransarna från en trasmatta...
    Stor Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var lite värre det att någon annan klippte av din mattas fransar, erkänner att jag skrattar... :))

      Stor kram ❤

      Radera
  7. I oh för sig är du aningen sent ute med att spöka för oss, men eftersom du är så fin och vig i den högre bilden så får det gå an;-)

    Har aldrig ägt en äkta matta, så jag har aldrig haft tillfälle att tvätta en heller. Men andra ödesdigra misstag har jag gjort ett antal...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tiden för spöket är ju perfekt, hur tänkte du? :))
      Tycker det springer omkring spöken och andra figurer lite överallt numera, ha ha ha...👻

      Kram ❤

      Radera
  8. Det var det finaste spöket jag sett hittills i dessa spöktider :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, med en kaffekopp i handen var det nog inte så
      skrämmande... :))

      Kram ❤

      Radera
  9. Ett fint och sött spöke tycker jag allt. I min spegel är det ett spöke varje morgon i alla fall. Kram på dej

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla spöken behöver ju inte vara så skrämmande.... :)

      Kram på dig ❤

      Radera
  10. Hej du fina morgonspöke! :) Och det är ju tur att det finns spöken med stora varma hjärtan och glimten i ögat också. :)
    Några mattfransar har jag ännu inte klippt av men när jag var liten så klippte jag min lugg och var helt övertygad om att ingen skulle märka något. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig och sedan dess har proffsen fått sköta det där med hårklippning. ;)

    Ha det gott kära du!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, godmorgon fina du! :D)
      Jag har märkt att saxen är min bästa vän och jag använder den även på mitt hår, det har jag alltid gjort. De gånger jag gått till frisören så har jag inte blivit nöjd...

      Kram på dig ♥

      Radera
  11. Nej mattorna ska du nog inte ge dig på! Stövlar kan väl passera men ;-)

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fel, fel och fel, allt går att klippa, hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  12. he he som det kan gå va & vilken snygg tjej på bild ;) fin dag kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.