Translate

.

.

måndag 28 november 2016

Kallt och soligt...



Så här såg det ut hos mig en stund idag innan solen sade upp dig och försvann.

 Vet inte vad som hände tidigare idag, men under ett par timmar fungerade ingenting här hemma. Datorskärmen var blå och död, musen död. Låset på min ytterdörr krånglade och saker ramlade ner.  Det var precis dom något hindrade mig från att gå ut. Kom ut trots allt om än lite senare och när jag kom hem igen funkade allt igen. Batteriet som jag trodde var slut på musen fungerande igen och datorn likaså. Vilken konstig dag det blev.

Hoppas din vecka började 
bättre än min. 😀

Kram, K ❤️


28 kommentarer:

  1. Så märkligt! Undrar vad som pågår! Men skönt att det nu är som vänligt hos dig igen.
    Stor kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det var rörigt ett tag men nu är allt bra igen.

      Stor kram ♥

      Radera
  2. Så otroligt märkligt men skönt att det ordnade till sig igen!

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Ibland undrar man ju...
    Hoppas din dag fortsatt varit bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som lite påhälsningen eller något. Konstigt i alla fall, kramar. Tur att det fixade sej

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men så paff man blir när allt lägger ner eller tvärtom går på.... :)

      Kram ♥

      Radera
    2. Hihi ja jättekonstigt, ha det bra kram, sitter med lite färg i håret nu, får se om det blir bra, kraam

      Radera
  5. Tror att du har ett troll inneboende hos dig;-) Eller så var det bara en sådan dag. Just den här måndagen kallas ju för "Cyber Monday"...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Några troll har jag helt klart som bor hyresfritt här.... :D)

      kram ♥

      Radera
  6. Märklig dag tur att det ordnade upp sig.

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att det ordnade upp sig till slut :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det mesta löser sig :) ja min dag var sådär men idag är en ny dag :) stor kram å fin dag <3

    SvaraRadera
  9. Men va bra att det ordnade upp sig. Jag misstänkte att det hängde ihop. Alltså skärmen och musen. Har hänt hår hemma också.
    Trevlig ny solig dag! :)
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ytterdörren och det andra då? :D)

      Kram ♥

      Radera
    2. Äh! Lås krånglar ju lite då och då. Inget konstigt med det! Och du kanske väckte några sovande andar när du blev arg över datorn! 😉

      Radera

    3. Skojja aldrig om mina andar, hi hi.... :D)

      Radera
  10. Ibland hör jag att något ramlar ner. Hör om det är i köket eller vart. Men det finns aldrig något som ramlat.
    Helt klart att någon vill göra sig uppmärksam.
    KL ♥

    SvaraRadera
  11. Jag tror och att det var någon som ville rädda dig ifrån nåt. Vem vet vad som hänt om du gått ut då du först tänkte. En skyddsängel bor nog hos dig. Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Exakt så tänkte jag, det var så uppenbart att jag hindrades av någon orsak... :)

      Kramelikram ♥

      Radera
  12. Sjukt läcker barvagn i skylten där:) hoppas ni också har soligt och fint.

    Idag har jag en supermysig julklappsbutik på bloggen:)

    Ha en fin helg!

    LOVE Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då skall jag titta över... :)

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.