Translate

.

.

tisdag 8 november 2016

Himmelsk-konst 😉



Det blÄa som ni ser pÄ himlen i bilden Àr historia, nu Àr himlen nÀmligen
osynlig för all snö som kommer ner.
Jag Ă€r faktiskt lite glad Ă„t allt det vita, det blir sĂ„ mycket ljusare. 
SÄ höll det sig sÄ hÀr sÄ vore det helt okej för min del.

FrÄga: TÀnker du valvaka i natt?
Jag har stor lust och tror jag kommer att göra det.
KÀnner att jag inte gÀrna vill sova medan nÄgot sÄ viktigt hÀnder.....

SÄ hÀr blir det valvaka i Vasastan!

Kram, K



14 kommentarer:

  1. SÄ blir det ocksÄ för mig, valvaka.
    Denna gÄng Àr jag mer intresserad och orolig Àn nÄgonsin förr.
    Jag Àr en nattuggla sÄ det blir inte direkt jobbigt för mig.
    Vitt pÄ backen Àr det hÀr, kalla vindar.
    MÄ vÀl/ Eva

    SvaraRadera
    Svar

    1. MÄnga kommer vaka men den hÄller pÄ till fem och det Àr lite vÀl sent för mig... tror man ser (vet) utgÄngen lÄngt före...

      Kram ❤

      Radera
  2. Tack sÄ mycket för dessa stycken blÄ himmel och den fina utsmyckningen. Var har du hittat den? Drottninggatan kanske...
    TÀnker inte valvaka inatt. Ska vara i dina trakter klockan 11:00 imorgon bitti och dÄ vill jag vara i hyfsad form om man sÀger sÄ.

    Å ljusare med all snö i innerstan... ska kolla imorgon om jag hĂ„ller med dig;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi fÄr hoppas snön ligger kvar i morgon, men det tror jag för det Àr rÀtt mycket nu, har inte plogbilen vaknat tro?

      Kram ❤

      Radera
  3. Fin dekoration nÀr det blir mörkt ,-)
    Visst Àr det vitt och fint ,-)
    Nej jag sover och hurrar imorron bitti nÀr Trumpen har förlorat ,-)))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag följer sÄ lÀnge jag orkar, iklÀdd pyjamas... :)

      Kram ❤

      Radera
  4. Som du förstÄr sÄ delar jag den snöglÀdjen med dig :-)Om jag ska vaka .... nja
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sitter och tittar en stund....

      Kram ❤

      Radera
  5. HÀr blir det nog ingen valvaka, brukar somna vid sÄna tillfÀllen och det Àr bekvÀmare att sova i sÀngen... Men jag hoppas pÄ att det blir det bÀttre av tvÄ dÄliga alternativ som vinner!

    SvaraRadera
  6. Visst Àr det ljust och fint med snö!!;)
    FÄr se om jag orkar hÄlla mig vaken i natt
    det blir sÀkert spÀnnande!
    Ha det fint❣
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycker det kÀnns fel att gÄ och lÀgga sig sÄ jag vakar vÀl tills ögonen gÄr igen. :)

      Kram ❤

      Radera
  7. Hade varit intressant att följa, men jag ska upp tidigt och följa med dottern till ullared.
    Snön lyser upp. Skönt om det fÄr va och vi slipper blask. Men inte SÄÄÄ kallt, burr. Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blask Àr inte kul, hellre kallt...

      Kram ❤

      Radera



Du vet vĂ€l att du Ă€r ren och skĂ€r kĂ€rlek? ♥