Translate

.

.

tisdag 1 november 2016

Avklippta gummistövlar





Köpte ett par långa gummistövlar för länge sedan och när jag kom hem och provade så upptäckte jag hela jag försvann in i dem, så jag tänkte: jag kastar dem. Men så tänkte jag: varför helt enkelt inte bara klippa av dem? Vilket jag gjorde och så här blev det. Vill jag ha dem kortare ändå så är det bara att klippa till igen, he he... Kanske får jag sätta på dem idag för det regnar rejält ute.


Ja, jag vet, det hade varit smart att köpt
korta från början. :D)



Kram, K ♥


30 kommentarer:

  1. he he ja bara man kan ha dom så är det bra ju jag har ett par korta :) kram å fin dag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alla sätt är bra förutom de dåliga... :)

      Kram ♥

      Radera
  2. Tycker du är smart punkt slut! ,-)
    Snyggt ser det ut ,-)
    Jag har inga gummistövlar och idag spöregnar det .
    GRATTIS till lotten du fick inne hos Bosse! Håller tummen för en storvinst!
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  3. Så smart! DEt hade jag nog inte kommit på. Men jag har svårt att ha gummistövlar på fötterna eftersom jag har två krossade tår och de ofta klämmer just där.
    Kanske får de rent av gå med ut idag på promenad.
    Stort grattis till lotten du vann hos bosse och hoppas den ger en riklig vinst.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, planerar redan hur jag skall förvalta pengarna... :)

      Kram ♥

      Radera
  4. GRATTIS till lotten!
    Smart att klippa av stövlarna, ungefär som när man klipper av jeansen till shorts.
    Jag har både korta och långa stövlar, men de korta är smartast.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blir nog bra, långa blev helt fel till en pygmé som jag. :)

      Kram ♥

      Radera
  5. Vad smart du är. Precis som jag är. ;) Jag skrev Comsi Comsa i Stövellandet och skickade iväg vinsten med en ledig brevduva. Nä. Kan du vara snäll och skriva namn och postadress i ett mail till solbo@ystad.nu.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, såklart du är lika smart... :)
      Har skickat adressen och planerar inför placering av vinsten... :)

      Kram ♥

      Radera
  6. Snyggt! Stod i går och klämde på ett par korta RÖDA på Lidl men hittade inga i min storlek. Nu är det ju inte så att det regnar så ofta här men jag tänkte att det kanske kunde vara bra att ha ...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det spöregnar här idag så det var tur jag inte slängde dem, saxen gjorde susen... :)

      Kram ♥

      Radera
  7. En bra idé ;))
    Ja nu är det fulväder på gång...börjar precis regna här nu, vill iaf inte ha snö !!
    Ha en bra vecka !!
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar

    1. En fin vecka till dig också, en regnig kram på dig ♥

      Radera
  8. Det där var väl smart! Bara en fråga - blir inte fodret/pälsen väldigt blöt när det regnar;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är ett sånt foder som fixar regn, gör det inte det så klipper jag bara bort det, ha ha ha.... :D))

      Kram ♥

      Radera
  9. Inte så många som har din modell gummistövel :-)
    Grattis till skraplott hos Bosse!
    <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nix, jag är nog ensam om dem. Men det blir jobbigt när alla stannar mig och frågar var jag köpt dessa läckra stövlar, hi hi hi....

      Kram ♥

      Radera
  10. Du var mig en riktig klippare. Snyggt. Tänk att bara komma på idén, det skulle jag inte fixa.
    Du har sä rätt. Idag är det bara regn, och det regnar rätt så kraftigt.
    Grattis tilll lotten hos Bosse. Det var väl skoj.
    Ha det fint och varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var jätteskoj, föll av stolen när jag kom in till Bosse och läste. :) Grattis till din välförtjänta vinst.

      Varm kram ♥

      Radera
  11. Tittar in till vinnare nr 2, grattis till dig, så kul att få ett pris.
    Jag har inte spelat och lekt hos Bosse, bara tittat på liksom, hi hi . . .
    Han är en duktig lekledare tycker jag och borde få pris själv . . .
    Läst ditt inlägg med ett stort leende på läpparna, ja vilken bra idé du fick, hi hi . . .
    Jag brukar också klippa men har aldrig gjort det på stövlar, utan på långbyxor och kjolar,
    när jag inte fått tag på shorts och kjolar till rätt pris och storlek på sommaren.

    Hälsningar / Eva G

    SvaraRadera
    Svar

    1. Åh tack, ja det var verkligen skoj, gissa jag blev paff? :D)
      En hemlis :) Man kan klippa i allt, hi hi....

      Kram ♥

      Radera
  12. Men? Dom hade ju varit perfekta att ha när du ska fiska i närmsta älv? ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ha ha, tusan också - vad gör jag nu? :D))

      Kram ♥

      Radera
  13. Va smart gjort! Du kan du,hihi!!! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi hi, nöden har ingen lag. :D))

      Kram ❤

      Radera
  14. Ha ha ha ja fast ibland är det roligare att gå den krångliga vägen! ha ha ha ;)

    Kram från vårt totalt översnöade hem! :O

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha, lite då är det..

      Kram ❤

      Radera
  15. Snyggt med avklippta stövlar med nervikt kant. Hade gjort detsamma. Får ofta höra att jag är så impulsiv. Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag klippte bara av i stöveln fanns ett foder som jag bara vikte ner... Impulsiv är jag med får ständigt tänka på att tänka ännu en gång, hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥